Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VaKul | 2008-08-06 01:56 | |
![]() | könsbyte! Läs det här och begrunda det! Och...det är SANT !! Kille ETT som är bög, träffar kille 2, som också är bög! Dom blir tillsammans och efter några år säger kille 1 att han ska göra en könsoperation! Kille 2 säger att det är ok, så kille 1 blir en tjej! Dvs, tar bort lilla snoppen, får en vagina istället och stora boppar! Och så lever dom vidare som ett par med kvinna och man! Vad är dom då? Bisexuella? Homoseuella? Heterosexuella?? O-sexuella? Jag jobbade ihop med kille 1 eller....kvinna...eller.. .ja, ni förstår! Men jag kom f-n inte för mig att fråga..*s* | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-06 01:59 | |
![]() | Låter som en dålig gåta: Bisexuella | |
| micro113 | 2008-08-06 02:04 | |
![]() | Kära -- i varandra | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:05 | |
![]() | Transexuell är i alla fall killen som bytte kön. Men varför är det så viktigt att indela folk i sexuell tillhörlighet. De flesta människor har ett sexuellt behov. Hur man sedan uttrycker sin sexualitet är väl upp till var och en. Så länge det handlar om frivillighet förståss. Sen får man väl hoppas att bägge personer i ditt exempel respekteras och är välmående. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:08 | |
![]() | Alla är bisexuella. | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:08 | |
![]() | ||
| micro113 | 2008-08-06 02:09 | |
![]() | stuntman Vad jag avskyr den klyschan -- alla är inte bisexuella *punkt* | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:09 | |
![]() | Hur får man upp inläggen automatiskt?? Nu måste jag klicka kors och tvärs för att nya inlägg ska visas.... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:12 | |
![]() | tror micro gav rätt svar :) | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:13 | |
![]() | Ska man gå efter den klassiska fördelningskurvan så är 10% av mänskligheten hetero 10% homo och de övriga 80% glidande där emellan. Jag personligen gillar inte den här indelningen men jag tror att det finns en viss sanning i den. | |
| jeppie | 2008-08-06 02:24 | |
![]() | hade det inte varit lättare att bara borra ett hål i ryggen? | |
| micro113 | 2008-08-06 02:26 | |
![]() | Eftersom jag läst kriminologi så vet jag att statistik lätt säger det man vill att den skall visa... För att jag skall finna den trovärdig så vill jag alltså veta vem som gjort den i vilket syfte frågeställning urvalsgrupp och vilken litteratur som undersökningen stödjer sig på De undersökningar jag sett i ämnet -- som kommer fram till de siffror du anger har tagit med; öm beröring sexuella fantasier -- då också enstaka i tonåren onani upplevelser med jämnåriga i yngretonåren och uppåt skattad uppskattning av bilder på andra män -- då objektet får rangordna attraktionskraften i bilder -- men inte själv ange om denne finner bilderna sexuellt tilltalande. De som vägrade klassades som rent heterosexuella osv osv... Det är som filmjölken och minikjolen | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:29 | |
![]() | Själv finner jag det logiskt utan att jag skall behöva få någon "experts" utlåtande eller undersökningsdokumentatio n uppkörd i ansiktet... :) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:30 | |
![]() | Du sade ju själv att kärlek var svaret på frågan... | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:32 | |
![]() | Jo, alla är faktiskt det. Att man anser det vara nåt som måste ifrågasättas är sorgligt. | |
| micro113 | 2008-08-06 02:35 | |
![]() | Att acceptera eller följa med i sin partners förändringar -- det handlar om kärlek, man har en relation som man bevarar. Det innebär inte att 80% av befolkningen skulle acceptera att deras partner gör ett könsbyte -- eller att de är bisexuella --- det innebär att för det här paret var kärleken uppenbarligen stark nog för detta -- det kanske inte ens var ett problem för dem, utan något båda önskade. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-06 02:46 | |
![]() | micro113: Så du tror alltså att de (som i "historian") kunde ha sex enkom pga acceptans, inte att kärlek kanske kan få en att se annorlunda på vad man finner sexuellt attraktivt?... Om man då bortser ifrån att de möjligtvis var t.ex bisexuella från början. | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:48 | |
![]() | Denna normalfördelningskurva används nog att se på de mest vitt skilda områden. Jag håller absolut med om att man får ta den med en nypa salt. | |
| Rigoletto | 2008-08-06 02:50 | |
![]() | Men micro vad är din beskrivning av bisexualitet, det är inte så enkelt som att en person tänder på bägge könen. | |
| micro113 | 2008-08-06 02:51 | |
![]() | Stilig Jag tror, och vet, att kärlek kan få en att se annorlunda på vad som är attraktivt ..... ....men jag vänder mig emot påståendet att 80% -- eller alla -- är bisexuella. Som heterosexuell anser jag mig ha rätten att definiera min sexuella läggning utan att ifrågasättas -- precis som homosexuella och bisexuella vill ha rätt att definiera sin.... | |