Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dotter | 2008-08-07 19:08 | |
![]() | smink eller naturligt skön? Jag är en person som ej bryr mej så mycket om mitt utseende. okej lite..Tar 5 minuter för mej att sminka mej.. avgudar dem som är naturligt sköna. Nu frågar jag er svenska folket...smink eller utan smink..gäller även killar som pudrar näsan? måste få tillägga såg en äldre dam på stan som trodde hon var 18. Jag hatar sådant...k | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-07 19:15 | |
![]() | Personligen så sminkar jag mig inte och när jag ibland gör det så är det nästan bara mascara jag använder. Tycker inte det är fel att sminka sig om man känner att man vill det, man kan ju göra det med måtta istället för som "din lilla dam" som uppenbarligen vara övergenerös med kletet... ;) | |
| farin | 2008-08-07 19:15 | |
![]() | Smink eller utan smink? Finns väl egentligen inget bra svar på frågan... Svaret är väl LITE smink, tycker jag. Det är skitkul att sminka upp sig ibland om man ska på fest. Men till vardags så blir det dusch, håret upp i tofs, kanske lite mascara ibland. Tycker inte det är så snyggt med spacklade människor, men tycker att lite smink nog ställer de flesta (tjejer i allafall) i lite bättre dager :) | |
| vulcan | 2008-08-07 19:16 | |
![]() | Flyttar till Snack. | |
| gnill | 2008-08-07 19:16 | |
![]() | vad spelar det för roll om en dam på stan tror hon är 18, hur orkar du bry dig om andras utseende när du inte ens bryr dig så mkt om ditt eget. varför kan inte hon få se ut som hon trivs med utan att du ska "hata" det? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 19:18 | |
![]() | Helt på din linje här gnill. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-08-07 19:21 | |
![]() | Jag sällar mig till den linjen också. | |
| _abc_ | 2008-08-07 19:26 | |
![]() | "smink eller naturligt skön?" Är man naturligt skön ser jag inte varför personen i fråga skulle behöva smink. Om man inte är naturligt skön, ja då... | |
| pms | 2008-08-07 19:27 | |
![]() | ...vacker utan spackel=) men självklart får de som vill sminka sig!=) | |
| farin | 2008-08-07 19:31 | |
![]() | Oj, vad folk märker ord då ;). Själv antog jag att "dotter" bara menade att hon själv inte skulle vilja se ut sån... | |
| Tettis | 2008-08-07 19:38 | |
![]() | Är man naturligt skön så är smink onödigt, men när man blir lite äldre och den naturliga skönheten är obefintlig så känner åtminstone jag mig lite piggare och fräschare med aningen smink... | |
| emmylicious | 2008-08-07 19:39 | |
![]() | Tycker inte man behöver överdriva, till fest kan man ta lite mer, ögonskugga och sånt :) Personligen så använder jag endast foundation. Till fester kan det bli lite mer ögonsmink och nåt neutralt läppstift/läppglans. Mascara använder jag dock väldigt sällan då jag har naturligt långa, mörka och böjda ögonfransar ;) | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-07 19:54 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-07 19:55 | |
![]() | Hänvisar till tidigare tråd. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-07 19:55 | |
![]() | Får man vara naturligt ful? Tycker synd om dem som verkar lägga ner mycket tid på att grubbla över utseende och oroa sig för det ena eller andra. Låt folk sminka sig hur mycket de vill eller vara helt utan. Tettis, jag har sett många äldre som är vacker som en dag med naturlig utstrålning. Kan nämna några kändisar; Viveca Lindfors och Anna-Lisa Eriksson men många fina gummor finns även i vanliga hem :) Om du känner dig bättre till mods med smink, så använd det :) Själv struntar jag i det men det är mest av lättja plus att jag aldrig har övat så mycket med smink. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-07 20:00 | |
![]() | Smink gör alla snyggare om det används rätt. Jag tror det har med fåfänga att göra mer än om man råkar vara snygg eller inte från början. Jag upplever det mer som att de naturligt sköna som bryr sig om utseendet också sminkar sig lite till vardags. Det händer då och då att jag går till jobbet utan smink, men det har oftast med tidsbrist att göra. Annars uppskattar jag att få stå framför spegeln en stund innan jag går iväg. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.