Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade73
Mobilspel
Pågående19 696

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Yazzy2008-08-08 14:51
Antal inlägg: 71

Betapetbloggare....
Tänkte att det skulle vara kul att läsa era bloggar, ni andra som ibland pausar från betapet för att blogga alltså... ;-)

Här hittar ni min blogg:

charlotte-therese.bl...gs pot.com/

Där finns allt från inlägg av bloggande katter till inlägg om kat(t)olsk förnyelse, återkommande fredagsbibelblogg, och inlägg om nyheter som nog påven helst skulle vilja sopa under vatikanpalatsmattorna... Och så lite om balkongodling, borrande i ogenomträngliga betongväggar, och annat smått och gott...

Och så ett alldeles rykande färskt betapetbloggarinlägg...

Välkomna att kommentera!

Och glöm inte att klottra dit länkar till era bloggar...

Går även bra i denna tråd förstås - men den halkar väl snart ner till de dunkla forumarkiven när andra och större livsväsentligheter dyker upp... Då kan det vara bra att ha allt samlat på ett ställe....

Come_play - Ej medlem längre2008-08-08 15:16
Antal inlägg: 754

Allvarligt talat...

Yazzy2008-08-08 15:24

??

Come_play - Ej medlem längre2008-08-08 15:28
Antal inlägg: 754

Jag menar bara att det hade varit bättre om du skrivit i en befintlig tråd som handlar om bloggar.
Din blogg ser trevlig ut dock.

Yazzy2008-08-08 15:38

Aha...

Tittade in där - men det handlade ju om så mycket annat - och nästan ingen (av dem som postat länkar) har lagt dit länkar till egna bloggar - men jag tänkte att det nog finns ganska många som bloggar själva här.

Därför startade jag en ny tråd.... För länkdelande av betapetares (det ordet borde väl införas i SAOL?) bloggar - inte andra bloggar.

emmylicious2008-08-08 16:00
Antal inlägg: 4501

www.betapet.se/forum...ea did=4802

Tycker det är ganska många som postat sina bloggar.

Giddy2008-08-08 16:13
Antal inlägg: 315

Har lämnat kommentar på din blogg nu. :)

cizzibellan.blogg.se

Yazzy2008-08-08 16:22

Emmylicious - när jag kollade in var det bara en betapetbloggare som hade länkat till sin egen blogg där - och så en massa inlägg om tapeter... Blir nästan lite 70-talsnostalgisk... Men bara nästan. Tror jag har sett brunt, orange, grönt och knallgult på väggar och möbler precis alldeles tillräckligt mycket under mitt liv.... :-)

Giddy - ska kolla in din blogg...!

nina733 - Ej medlem längre2008-08-08 16:47
Antal inlägg: 4346

Här är en tråd om bloggar, så fortsätt gärna i den :-)

www.betapet.se/forum...am p;page=0

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?