Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 719 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2008-08-09 19:19 | |
![]() | Presenter Jag älskar presenter. Att GE bort presenter alltså. :) Men finns det någon "övre" gräns för hur många man får ge bort? Är uppe i nio st nu till min kära lillasyster som flyttar hemifrån.. ;) | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-09 19:21 | |
![]() | Nej, det finns ingen övre gräns. Det är bara att ösa på. | |
| Tinna | 2008-08-09 19:22 | |
![]() | C_P. Bra. ;) Är en sån där person som helt enkelt älskar att ge bort presenter. :D | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-09 19:24 | |
![]() | Nja. det finns säkert en övre gräns, men den är nog flytande... Beror på din egen ekonomi och om hon verkligen behöver allt... eller vill ha allt du köper. | |
| Cajsa-Stina | 2008-08-09 19:24 | |
![]() | Kära Tinna, jag tar gärna emot en present;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 19:25 | |
![]() | JAG ÄLSKAR PRESENTER!!!! Och jag älskar att köpa presenter till mina kära o nära... | |
| Tinna | 2008-08-09 19:25 | |
![]() | Mamman. Min ekonomi är lite sådär.. Men presenterna lägger jag inte ut mycket pengar på, utan de är hemmafixde. :D Är lite av en pysslande fixarfrasse. =) CS. Hehe.. Låter bra det. ;) Du kanske får någon när du minst anar det. :D | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 20:22 | |
![]() | På tal om presenter; vad ska jag ge gubben i bröllopspresent?? vi har varit gifta i många, många år... | |
| Cajsa-Stina | 2008-08-09 20:31 | |
![]() | En extreme makeover kanske? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 20:33 | |
![]() | ja, varför inte... Förra året gav jag en tid till fotvård.... och vad gjorde han då?..... jo, han avbokade den.. | |
| Cajsa-Stina | 2008-08-09 20:34 | |
![]() | Köp honom en ny pyjamas, vetja... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 20:39 | |
![]() | hmmm. ...han sover inte i pyjamas C-S... | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-08-09 20:51 | |
![]() | presenter ska komma från hjärtat...eller vad säger ni ? gärna nåt som någon gjort själv.... Eller när någon spontant ger en något... Jag älskar att överraska och även bli överraskad :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 20:56 | |
![]() | Mina presenter kommer alltid från hjärtat, men när man har varit tillsammans med någon så länge som jag har varit, så tar fantasin slut... Och förresten, jag får ALLTID en fång rosor med lotter i, på vår bröllopsdag ( jag som inte ens tycker om rosor, och hade inte det i bröllopsbuketten heller:) Och...jag är inte bortskämd, utan skulle gärna vilja ha något litet, bara det är från hjärtat! | |
| krutmarie | 2008-08-09 20:56 | |
![]() | Ge honom nån upplevelsepresent (nåt du själv gärna vill göra tillsammans med honom) ex lyxhelg nånstans, kärlekshelg nånstans e dyl, vet ju inte vad ni båda tycker om. Att bo på hotell, behöver ju inte ens vara långt hemifrån, gå ut på kvällen, äta hotellfrukost (på rummet om man har lust med smulor i sängen) och bara ha mysigt tillsammans. Ingen behöver bädda, dammsuga eller laga mat. Det skulle iaf jag tycka va`mysigt. Vi firar 30 år nästa år så jag ska hitta på nåt kul då. :-) | |
| krutmarie | 2008-08-09 21:00 | |
![]() | F ö mitt inlägg va till bennyboll, Tinna jag älskar också att ge bort presenter och då kan det nog aldrig bli för många. Älskar att få presenter också faktiskt, men det blir aldrig lika många. Spelar inte så stor roll om man känner att dom man får givits med kärlek och omtanke. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:01 | |
![]() | Nu lovade han ( i ett svagt ögonblick) att han skulle fixa bröllopsdagen... Och det skulle inte vara pizza eller dyl. utan nåt riktigt romantiskt lovade han... Vi får väl se, vi får väl se... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:07 | |
![]() | Jag tycker om att ge presenter till mina kära o nära, men jag är noga med att köpa nåt som passar ( då är det med kärlek o omtanke) Jag glömmer aldrig så jag fick en sammetsplansch ( början på 80 talet) av min pojkvän Claes...Den föreställde KingKong!!! Jag blev så besviken, trodde det var nåt riktigt romantiskt, men icke!! En annan gång fick jag en gång av min man, en brödrost i julklapp! Vi behövde en ny iof, men det var ju ingen present till mej utan till familjen... Och jag som knappt äter bröd övt... | |