Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 255 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mrs Jonsson | 2008-08-09 21:04 | |
![]() | Bra present tips??? Någon skrev att hon älskar ge presenter.. Jag håller med.. Men ha fruktansvärt svårt att komma på saker... Ha ni roliga present tips och de kan var till alla åldrar så dela gärna med er... Kramar/Ida | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:12 | |
![]() | Fylla korgar efter olika teman, typ asiatiskt, tapas, lyx, ost, o.s.v. Eller ta med någon på äventyr. Eller kit som t ex målerigrejer, svampplockarkit, semelkit, böcker + något med anknytning till dem etc. Senast jag gav bort en present blev det ett par tekoppar med fat med plats för en skorpa, skorpor, marmelad, te och en kökshandduk eller nåt sånt. English breakfast-tema. ;) Jag är mest inne på förtäring, gör det själv eller upplevelser vad gäller presenter. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:14 | |
![]() | Gör så ofta faktiskt... Gav en kompis en korg med te, skorpor, choklad m.m för att jag fick låna hennes studieböcker... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:16 | |
![]() | Annars har jag gett bort olika sorters öl, nötter, choklad, snacks och längst ner har jag lagt en karta alvedon!!! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:16 | |
![]() | :) omtänksamt | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:18 | |
![]() | En kompis till oss fyllde just år och han är helt omöjlig att köpa present till. Han är intresserad av väder (text-TV konstant på vädersidorna) och fick naturligtvis en bok där man kunde se på molnen hur vädret kommer att bli.... Han gillar Whiskey och har fått sånt med... Men sen då??? Det vart tomt i huvudet... Sen köpte jag två lika handdukar, en lite dyrare tvål och en "ryggskrubbare" i svamp. Allt matchade i färg naturligtvis. Han gillade faktiskt grejerna (fast var väl inte dunderimpad av handdukarna.....) och var mycket nöjd med den sk rygg-kliaren;-) | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:24 | |
![]() | Du ska få en present bär vi träffas, mother. | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:24 | |
![]() | *bär ner mig i sjön :-s | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:25 | |
![]() | Jag hoppas verkligen det ;-) | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:25 | |
![]() | Klart som fan att du får. Här knusslas icke. | |
| aih | 2008-08-09 21:26 | |
![]() | ljus o servetter gärna då servetter med en personlig text på man kan ju köpa såna o få vilken text man vill=) | |
| mrperfect | 2008-08-09 22:34 | |
![]() | jag brukar alltid lägga ner MYCKET energi på att köpa bra personliga presenter, såna här allmänna presenter ger jag inte bort helt enkelt...om jag är tvungen så kan det bli nåt presentkort kanske, men hur kul är det på en skala mellan pi och 678953,08 | |
| TazzRat | 2008-08-09 22:35 | |
![]() | Beroende på ålder o alkoholsyn etc, så har vissa systembolag provningar. Både vin- o öl, tex, o i vissa fall i kombination m t ex choklad etc. §:o) Gav bort t våra svärföräldrar något år, men deras späckade schema gjorde att det tog bra lång tid innan dom gick på det. §:ob De tyckte dock att det var mycket skoj! §:oD | |
| egoflickan | 2008-08-09 22:46 | |
![]() | Jag har en talang för att ge bort presenter. Dels för att jag helt enkelt tycker om att ge bort saker men främst för att jag lyckas fånga upp vad som intresserar andra och vad personer tycker om/tilltalas av. Jag jobbar rätt hårt för att hitta personliga presenter som passar mottagaren. Så mitt tips är helt enkelt att tänka till vad de personer du ska ge presenter till gillar för nåt. Sen är det bara att leta. Finns det inga roliga affärer där du bor är internet guld värt. Bluebox.se är ett bra presentställe | |
| Luke00 | 2008-08-09 23:18 | |
![]() | du kan ge bort en blomma.Väldigt lätt | |
| Mimikryp | 2008-08-10 00:15 | |
![]() | Ge gärna bort lyxgrejer som man oftast inte unnar sig själv, som fina förpackningar med kryddor eller te, kanske presentkort på pedikyr eller massage, eller som andra skrivit, en korg med godsaker som choklad, vin, marmelad och ostar eller nå't. Om det är någon som redan har allt, och som säger att de inte vill ha något, men man ändå vill ge något... Då rekommenderar jag starkt att göra ett godisträd! Ta en gurka och stoppa ner i en ny och ren blomkruka inklädd i folie eller annat fint papper, använd kinapuffar eller liknande som lekakulor och klä sedan gurkan med gelehallon eller något annat bra godis som går att spetsa på tandpetare... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-08-10 00:41 | |
![]() | När brorsan fyllde 40 fick han en sabla massa öl av varierande märken samt en fånig ölöppnare med Homer Simpson, modell www.melta.se/simpson...p- 596.html - klart uppskattat av en ölälskare :) | |
| NessaLote | 2008-08-10 16:00 | |
![]() | Jag brukar fundera på om personen sagt :o, en sån vill jag ha. Det är kul när personer har 'önskat sej saker' för längesen o så kommer man med en sån när d e dax för paket :D ex: mamma sa mitt i sommaren att "ett par såna dära gångstavar hade vart kul o ha" Vips så kom tomten med det :D | |
| SashaLuna | 2008-08-10 20:30 | |
![]() | Om någon ska åka bort på en längre resa brukar jag ge en adressbok. Om jag vill ge något roligt till någon som jag bara vill ge något litet ger jag ett 6-pack med ägg där jag bytt äggen mot kinderägg. | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-10 20:40 | |
![]() | Baka en speciell tårta eller goa kakor eller varför inte en tårta m. specialmotiv... alltså köpt ! Där den som fyller år får se sig själv eller någon bild där det blir ett extra skratt av ett roligt minne §:) | |