Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:51 | |
![]() | Forum=chattrum?? Vet att det är fler än jag som reagerat på varför var och varannan tråd urartar till en chatt mellan ett fåtal här på beta. Tycker det är utmärkt att fjanttråden finns för de som vill larva bort alla seriösa försök till en diskution kring olika ämnen. Men finns det något sätt att komma åt att inte alla trådar hamnar i samma fack som fjanttråden. Eftersom vissa här på beta inte verkar respektera forumet utan bara måste ge sig in och larva till allt?? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:53 | |
![]() | Detta har inte varit på tapeten mer än runt 400 gånger. Bra att du drar det igen. | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:54 | |
![]() | Jaa det vet jag men folk fattar ju inte!! Vad är det som inte går fram till fjantarna?? | |
| Suds McDuff | 2008-08-11 21:56 | |
![]() | Jag tror att när ämnet är uttömt så börjar svamlet. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:58 | |
![]() | Men frågan är ju då VEM som ska bestämma vad som får och inte får skrivas i just den tråden... Man kan ju ha en synpunkt på TS första inlägg lika som man kan ha synpunkt på vad någon annan skrivit.. så??? Håller med både Suds och trashone! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:59 | |
![]() | Ämnet blir ointressant efter allt fjant skulle jag vilja säga, man slutar läsa då. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:00 | |
![]() | Tycker det är helt ovidkommande om det fjantas i min trådar iaf, blir mer lättsamt och trevligt då... | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:00 | |
![]() | Exakt silverin! När fjanteriet börjar så känner man sig lite missplacerad om man helt plötsligt bryter in bland ca 5 fjantar och har en åsikt om ämnet som tråden handlar om. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:01 | |
![]() | Eller så blir man avis för att ingen fjantar med en... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:02 | |
![]() | Vad klassas som fjanterier? Då man ifrågesätter allvarliga ämnen och har en åsikt som ingen annan har? Folk skriker fjanteri för fort ibland. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-11 22:02 | |
![]() | Säger inget med ler... babybaby håller på dig Bitte | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:03 | |
![]() | Men snälla mamman det handlar faktiskt inte om det. Förstår att du måste försvara dej eftersom du tillhör eliten inom fjantregionen. Men försök att se den här frågan seriös får du se hur det känns! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:04 | |
![]() | Seriös? *ha* | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:04 | |
![]() | vaddå försvara... jag hade en fundering bara....? | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:05 | |
![]() | Men trashone du ser väl skillnad på ett forum och en chatt i alla fall? Kolla fjantråden där har du ett typexempel. Men där är ju det syftet också! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:05 | |
![]() | babybaby, det e bara att inse att vissa kan inte hålla inne med att kontra kommentarer o så byggs det på i alla evighet. Det verkar vara ett "tvång". Så hamnar fjanttråden i alla trådar... Men jag slutar bara läsa helt enkelt. Speciellt på lördagskvällar. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:06 | |
![]() | Enligt Freud skulle det handla om Eskapism eller kanske rentav bortträngning... hihi. Måste sluta läsa dessa ämnen... Jaa men iaf. För att hålla oss till saken så tror jag det beror på att man ibland kanske har andra åsikter än föregående talare och därför blir lite fjantig (ironisk) etc... eller vad det det du syftade på? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:07 | |
![]() | babybaby: Ja? Är dock förvånad över vissa som gapar högst och är mest skenheliga. Ännu mer förvånad över udda borttagna inlägg som stör flera gånger mer än lite skrattinlägg. | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:07 | |
![]() | Det är samma för mej silverin. Jag slutar läsa, men jag blir också uppretad på att vissa ser sig ha rättigheter att missbruka forumet efter sina egna behov hela tiden. Det är så fräckt! | |
| babybaby - Ej medlem längre | 2008-08-11 22:09 | |
![]() | Jag syftar mer på när det blir enmeningsinlägg om allt annat än det som tråden handla om. Att man har olika åsikter är väl bara självklart. Vad skulle det annars bli för forum och diskution? | |