Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2008-08-12 14:11 | |
![]() | Petter Anderson INTE i landslaget Nu är landslaget uttaget och Petter Andersson blev INTE uttagen. Nu är måttet rågat, är Lars Lagerbäck totalt knäpp eller gör han bara sånt här för att visa att han bestämmer? Det är ju helt fenomenalt hur han kan låta bli att ta ut Petter då hela världen tycker han är självskriven i blågult. Senast igår sa Pontus Kåmark i fotbollsmåndag på tv4 då han tog ut sex st allsvenska spelare till "sitt" landslag att Petter Andersson var den som var mest självklar och att han helt enkelt måste komma med. Lagerbäck mot resten av Sverige - supportrar, experter och media. Hur fan tänker han? | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:14 | |
![]() | Hela världen? Menar du inte hela söder? | |
| Maybach | 2008-08-12 14:16 | |
![]() | Jag tror knappast alla s.k experter och journalister är från södermalm, ändå tycker alla att han är självskriven. Tycker verkligen inte du det så vill jag veta hur du tänker, OM du tänker.. | |
| huja | 2008-08-12 14:23 | |
![]() | Petter Andersson borde varit given, även Patrik Ingelsten borde ha fått en chans. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:31 | |
![]() | Hellre Ingelsten, bröderna Elm och Robin Söder framför Petter Andersson men kanske borde han fått chansen. | |
| SnakeEye | 2008-08-12 14:42 | |
![]() | Håller helt med Maybach. Han har varit grym. Det är helt oförståeligt. Varför? Nåt måste hända. Förstår inte hur de tänker. Nu är det ju inte bara Petter det handlar om, finns flera andra som behöver ges en chans om vi ska kunna växla över till en yngre generation på ett bra sätt. Vill inte se en talang som Pierre Bengtsson gå förlorad om ett par år heller. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-12 14:50 | |
![]() | Menar ni att man får ta med andra i truppen än de som brukar va med???? Nån som har informerat Lagerbäck om det överhuvudtaget kan man undra. | |
| Tobbelille | 2008-08-12 14:55 | |
![]() | Berg har nu kommit med =) men han får la sitta på bänken ändå | |
| Maybach | 2008-08-12 15:06 | |
![]() | Som patrik ekwall (som jag annars ogillar) sa: "Nu när Robin söder varit så fantastisk kanske, kanske, får han en landslagsplats när han 36!" Man vill gärna höra en journalist ställa frågan Varför? och få ett ordentligt svar av Lagerbäck. Kan inte komma på något vettigt svar. | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-08-12 15:53 | |
![]() | Otroligt att Berg kom med till slut. Visst kommer han få nöta bänk, men ändå ett steg i rätt riktning av Lagerbäck. Vem vet, kaske han får spela sista tio? Petter Andersson är väl hyfsad, men är det inte allmänt känt att Lagerbäck inte plockar ut spelare först när de blivit utlandsproffs? | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-08-12 15:56 | |
![]() | inte plockar ut spelare innan de blivit utlandsproffs menar jag såklart | |
| TigerW | 2008-08-12 15:57 | |
![]() | Jag har nyligen startat en grupp på facebook som heter : NOBBA ALLA NOLLÅTTOR TILL LANDSLAGET ! Keep on the good work Mr Lagerbäck =D | |
| davex | 2008-08-12 16:01 | |
![]() | www.dn.se/DNet/jsp/p...p; a=814729 enligt dn var det inte lagerbäcks call... | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2008-08-12 16:18 | |
![]() | jag e gnagare men jag kan för all del erkänna att petter andersson är riktigt jävla grym just nu kämpar br teknik alla skot ahn skuter e nästan bra fan ge grabben en chans! ;) cya | |
| Maybach | 2008-08-12 19:19 | |
![]() | Hörde att lagerbäck bara "nobbade" petter och alla kalmaiter för att det inte skulle krocka med cupen. Haha sämsta ursäkten jag hört, polisen har uttalat sig om att de inte kan ha både och samtidigt iaf för att det skulle bli för mkt att hantera. | |
| manne00 | 2008-08-12 19:29 | |
![]() | glöm inte Sebastian Rajalakso ; ) Jag är mest frågade till att Lagerbäck tog ut fem mittbackar. Annars är jag i stort sätt nöjd med truppen. Ingelsten- NEJ Bröderna ELM- Kanske kommer. Petter Andersson- Kanske när han lämnat bajen. Robin Söder- Om man fortsätter utvecklas så är han en man för blågult men han är inte i närheten ännu- Dessutom är frågan hur hans ego skulle påverkas av landslagspel och vem skall han peta? | |
| Maybach | 2008-08-12 19:44 | |
![]() | Du skriver "Petter - kanske NÄR han lämnat bajen.." som om det är självklart att blir proffs snart. Men du tyckre inte han platsar i landslaget? Själv tycker jag att man ska testa nån Elm och kanske ingelsten också. | |
| skogstorparn | 2008-08-12 20:45 | |
![]() | petters tid kommer..med tiden kommer han nog bli ungeför lika tongivande i landslaget som klasse johansson,micke andersson,lasse eriksson mfl andra världsstjärnor från slödderstadion.. | |
| -Lala-la | 2008-08-12 21:00 | |
![]() | jag tycker det verkar som att lagerbäck kvoterar in spelare från aik och hammarby ibland, detta för att det är störst press på honom från stockholm. men det handlar ju inte alltid om att vara bäst, utan att alla ska få vara med och leka. Det är ju det viktigaste i sport. | |
| skogstorparn | 2008-08-12 21:06 | |
![]() | självklart hatar lagerbäck alla som spelar i kalmar och hammarby,detta är givetvis orsaken.. | |