Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stagnelius | 2008-08-13 07:46 | |
![]() | Förslag på 60-års present? Hej på er. Min far fyller inom kort 60 år och jag och min syster funderar på vad vi ska göra. Först tänkte vi på en spa-resa men det var något dyrt (runt 7000 kr för två personer en weekend) och sedan kollade vi lite kryssningar med dessa är antingen för sunkiga (vissa Östersjörederier riktar sig till singlar och partymänniskor) eller för exklusiva (typ Hurtigrutten med all inclusive). Är det någon som har en bra idé på resa eller upplevelse som kostar max runt 4-5000 kronor? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-13 07:48 | |
![]() | Ett helgpaket på Finnkampen i Helsingfors. | |
| rispåse | 2008-08-13 08:06 | |
![]() | Ta honom till Åre o ge honom en tandemflygning med skärm | |
| Stagnelius | 2008-08-13 08:17 | |
![]() | Tack för förslagen Limerick och rispåse! Ni är inne på rätt spår; han gillar fysiska aktiviteter (cyklar mountainbike ständigt och jämt). I Åre har han varit en massa gånger på konferenser och annat och Helsingfors kanske kan vara nåt (dock lär mor inte bli helt nöjd pga totalt ointresse för sport/men samtidigt vill han ju säkert ha resesällskap) | |
| virriga vera | 2008-08-13 08:27 | |
![]() | Har du kollat liveit.se ? Där finns massor av förslag, som ser ut att vara både spännande och roliga. | |
| Stagnelius | 2008-08-13 09:37 | |
![]() | Tack för tipsen. Jag tror vi bestämt oss; det blir en eventhelg i Sthlm med stand-up, restaurang och 3d-bio. På det sättet kan även vi vara med och ta del av roligheterna och framförallt blir det socialt samkväm med hela familjen - något jag vet att min far uppskattar. | |