Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zmiley | 2008-08-14 19:00 | |
![]() | Fredagstips för musikörat Imorgon spelar Black coffee på Galliano vid masthuggstorget i Göteborg. Rekommenderas för rock o bluesgillande betapetare. Om ni går dit och råkar se en lång och gänglig, måttligt berusad man med melankoli i blicken så ge mig taxipengar hem eller låt mig vara. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:06 | |
![]() | Är du fortfarande singel så kan jag kanske skicka min syster med dig hem i taxin.. Hon skulle behöva en go göteborgare som bjuder på vaniljhjärtan istället för den nuvarande mannen hon har nu.. | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:06 | |
![]() | Vad är det för garagerock? | |
| zmiley | 2008-08-14 19:10 | |
![]() | profile.myspace.com/...82 d7ea4f3c Riktigt slamrigt göttebosskt rock o bluesband med supertydliga canned-heat-influenser. Grymt kort o gott. Lead gitarristen lyssnar till det otroligt mumsiga namnet Fredrik. Behöver jag säja mer? Skicka in syrran zimba, men jag kan inte lova att inte limma på henne om jag kommer i stämning. Finns risk att du får hämta henne i bushen på lördag förmiddag. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:11 | |
![]() | Fräsigt :D | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:19 | |
![]() | haha Zmiley! Hoppas du får lajbans då och att du... hamnar? i bushen... :P | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:20 | |
![]() | Jag som trodde du var en gentleman zmiley. Allt snack om vaniljhjärtan är alltså bara en fasad.* Besviken* | |
| zmiley | 2008-08-14 19:24 | |
![]() | Jag hamnar alltid i bushen, bor där. Självklart bjuder jag henne på vaniljhjärta när vi kommer hem...... | |