Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:23 | |
![]() | Den klentrogna fen Hej jag är en fe, har vingar och kan flyga. Makeupen är perfekt och när ni sluter era ögon och drömmer om önskningar så är jag där. Jag skulle till Odense egentligen för att köpa upp ett parti röka men råkade hamna på betapet. Så jag måste fullfölja det jag är ämnad till. I tur och ordning önskar ni er tre saker, jag kommer svepa min lilla söta rosa stav över huvudet och frälsa eller bli förbannad och totalt förkasta din önskan med grova påhopp. Lilla Fe undrar vem som vill önska först | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:27 | |
![]() | Min far har ett kortben, så kort att han trillar omkull. Nu har doktorn lagt in en tjockfotsula så han går helt upprätt och inte trillar omkull. Jag skulle vilja att lilla fe gjorde kortbenet ännu kortare så han trillar omkull igen trots tjockfotsulan. Går det för sig söte fe? | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:30 | |
![]() | Kortbenet är hajen som vinner alla bord rubb och stubb oavsett om det är unibet eller svenska spel. Lilla fe sveper sin trollstav över tjockfotsula och tar bort allt som har med storhetsvansinne och övervakare att göra. Nu kan kortben fortsätta att gå all in. | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:34 | |
![]() | Lilla Fe börjar bli uttråkad, en hundvalpsönskan, någon? | |
| tragica - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:35 | |
![]() | Ja tack, trolla bort min valp. Eller åtminstone dess urinblåsa. | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:36 | |
![]() | Lilla Fe kastar valpen till vargarna. | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:13 | |
![]() | Har en andra önskan: Jag har köpt Dockan Adam. Den funkar jättebra, kan spy ner sig, kissa i sängen och rapa öl. Men nu skulle jag vilja att den kunde göra ett multimoment: Gå över till grannen och fråga om tändare med nedspydd tröja och en öl i handen. Sparka på dörren och kissa i brevlådan när grannen säger nej. Är det möjligt söte fe? | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:19 | |
![]() | Agent Svart, den goda fen, har bett mig skriva "ja det går bra" för att lura fe-rådet som styr över alla önskningar. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:33 | |
![]() | här kommer mina: 1. gör så forumet blir fritt från radering av inlägg 2. gör så forumet blir fritt från låsning av trådar 3. gör så forumet får php-script | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:39 | |
![]() | Ett svar på mitt senaste SMS skulle fen kunna hjälpa mig med det? Inkorg: Om jag ställer min bil i stan ikväll, kan du hjälpa mig att få hem den imorgon? Har inga batt så jag ringer dig i em. Vad svara man på sånt? Jippie Polarn, klart jag gör... drar iväg ut i förorten o direkt hem igen (kommunalt) en söndagförmiddag bara för att du ska ha en bekväm lördagskväll. Kan bara komma på spydiga svar o undrar om den goda fen (eller annan) kan komma med något lite mer subtil lösning... | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:46 | |
![]() | be polaren ta kommunalt in såklart.. eller så finns ju TAXI oxo :P | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:49 | |
![]() | Silverin Söta Fen löser problemet genom att göra en nidbild på Mohammed på bakrutan. Wilsson 1.Söta fen har lite ont i besvärjelsearmen nu 2. Söta fen klonar ditt konto och ger dig tron på dig själv att skapa fler topics med samma ämne. 3. Söta fet kastar svart magi på Odin och Monk, en magi som gör att de kommer behandla din fråga på nästa styrelsemöte. Bror Gnu Söta fen sysslar med vardagliga frågor, inte sci-fi. | |
| y not | 2008-08-16 12:50 | |
![]() | jo | |
| Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:51 | |
![]() | Jag skulle jättegärna vilja hjälpa dig med att få hem bilen. Tyvärr blev jag stoppad av polisen igår när jag var ute och körde på fyllan, så nu har jag inget körkort längre. Nedrans osis, men jag hoppas att allt ordnar sig för dig ändå. PoK /Silverin | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:51 | |
![]() | Wilsson Söta fen kastar en hållkäftenimintrådmagi på och påminner wilsson att det var söta fen som gjorde att Blake slog Roger och stöpte os-guldet till Nadal. Söta fen kommer inte prata mer tennis nu. (kastar en hållkäftentennismagi på mig själv) | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:51 | |
![]() | mina önskningar då, agent? | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:54 | |
![]() | Dina önskingar är uppfyllda. du r hörd underbara panikångest. Kastar ett moln med rosa fluff och oslipade knivar på. | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:55 | |
![]() | Rösterna i ditt huvud är dina vänner magin kommer också, nu har du inga mer önskningar panikångest. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:57 | |
![]() | Agent Svart: Vilka droger går du på? Du verkar må bra iaf :P | |
| Agent Svart - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:59 | |
![]() | Lilla Fen svarar inte på personliga frågor, lilla söta fen är här för att svara på andras böner. Lilla söta fen kommer behandla Wilssons fråga som en önskan och det innebär att wilsson tömt sin skattkista. | |