Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 437 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Elianne | 2006-02-02 00:21 | |
![]() | Kärleksenkät... * Är du kär ? * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? * Hur möttes du och din senaste kärlek ? * Hur länge varade det ? * Vad är romantiskt ? * Har du varit otrogen ? * Blivit utsatt för otrohet ? * Tittar du på hos kille/tjej ? * Hur får din partner inte vara ? Annat om kärlek.......... ? /Elianne som gillar enkäter... :) | |
| Elianne | 2006-02-02 00:29 | |
![]() | Elianne svarar själv :) * Är inte kär * Min förra kärlek mötte jag på internet. Spraydate. * Det varade i ca 4 år * Är inte så romantisk av mig.... * Otrogen för mååånga år sen.. i tonåren. * Ja. En ut av dem (vad jag vet) * Ögon.. tror jag... * Han får inte var så lång, inte vara lat o odräglig, inte vara missbrukare av något slag.. Renlig, men inte så noga med ordning (är själv stökig) Det var allt.... | |
| mindottersmo | 2006-02-02 00:33 | |
![]() | * Jag är kär :) * Gift * Det sa klick på en bussresa aug -04, vi kände varandra sen innan. * Gifte oss okt -04. * Romatik är levande ljus, blommor och spontana mysiga ord. * Ja tyvärr, i ett tidigare förhållande. * Inte vad jag vet. * Ögonen och personens sätt att behandla andra. * Okänslig, elak, oärlig, otrogen, egoistisk, ohygienisk, missbrukare, helst inte pedant. | |
| Surte | 2006-02-02 01:39 | |
![]() | * Inte kär * Singel * Min senaste träffade jag på universitetet då jag höll på att bryta upp med min dåvarande sambo. Vi blev dock inte tillsammans förrän ett halvår efter. * Det varade 8-9 månader * Romantik kan vara mycket: sommarregn, ljuset från en ensam gatlykta, bad med levande ljus mm * Kysste en annan tjej på en fest en gång * Inte vad jag vet * Glimten och rumpan * Anorektisk, svartsjuk, missbrukare, präktig, fördomsfull, korkad, asocial, humorbefriad | |
| LoveEye | 2006-02-02 13:10 | |
![]() | * Ja jag är kär. * Tillsammans bara, vi bor i skilda städer. * Genom en killkompis i en gruppkonversation på MSN *ler* * Blev tillsammans 18mars 2004.. är fortfarande tillsammans =) * Öppen eld i kaminen, mys, passionerat sex. * Nej, aldrig varit otrogen. * Ja, i alla mina två andra förhållande, men inte detta :) * Ögonen, händerna, rumpan, ja de är mycket man kollar på :) * Dålig hygien, FÖR svartsjuk, | |
| Pekkis | 2006-02-02 14:14 | |
![]() | * kär * paxad * på en fest i skogen i Bergsjön * 2 år sedan and still going strong * när han köper frukt till mig för sina sista kronor * kysste en annan när jag var dyngrak (skäms fortfarande som en hund) * Hoppas jag verkligen inte * allt och inget mest leendet * Trångsynt och snål. Innan jag träffade my man trodde jag på politisk korrekthet, men han har röstat på moderaterna, är för dödsstraff och äter kött som en jägare. Jag är väldigt flexibel. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-02-02 14:25 | |
![]() | * Är du kär ? JAA * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? SÄRBO * Hur möttes du och din senaste kärlek ? PÅ STAN, 1981 ELLER SÅ.... * Hur länge varade det ? EFTER VISSA UPPEHÅLL SÅ ÄR VI NU ETT PAR SEDAN 16 ÅR STILLBAKA.. * Vad är romantiskt ? ATT FÅ KOMPLIMANGER UTAN ANLEDNING * Har du varit otrogen ? NÄÄÄÄÄ * Blivit utsatt för otrohet ? NJA... * Tittar du på hos kille/tjej ? ÖGONEN OCH RUMPAN * Hur får din partner inte vara ? TRIST, DUM, SMUTSIG Annat om kärlek.......... ? MYSIGT NÄR DET FUNGERAR PÅ ALLA PLAN | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-02-02 14:44 | |
![]() | *Ja, jag är kär! *Sambo med 3 barn (tillsammans) *Han var biografmaskinist och jag sålde godis på Bion. *Förlovade sen 1993... så det är ett tag. *Spontana roliga, mysiga saker. En blomma... ett litet ord sagt på precis rätt ställe.. *NEJ!! ALDRIG I LIVET! *Nix! *Ögon, leende, rumpan....:-) och humorn! *För smal, tråkig, ofräsh, ouppmärksam, frånvarande (mentalt eller fysiskt, för länge) Underbart!! För de som har det, för andra kan det vara lite tråkigt!!! | |
| Slemet | 2006-02-02 14:46 | |
![]() | Kärleksenkät... * Ja, jag är kär! * Jag har pojkvän, men bor inte ihop. Har dock två kombos! * På nollefest, jag nolla, han fadder...! * Varar fortfarande! * Att göra något oväntat. * Har aldrig varit otrogen. * Tyvärr, ja... * Helheten, rumpan, magen, ögonen, leendet * Tråkig, självcentrerad, egoistisk etc. Annat om kärlek... Det är härligt när det funkar! | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-02-02 14:47 | |
![]() | * Är du kär ? Förvirrad. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel fast känslomässigt upptagen. * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På nätet för 1,5 år sedan. * Hur länge varade det ? 1,5 år. * Vad är romantiskt ? Att bli lyssnad på fast man vet att det inte är intressant för den andre. * Har du varit otrogen ? Nej. * Blivit utsatt för otrohet ? Ja. * Tittar du på hos kille/tjej ? Händer, humor och personlighet. * Hur får din partner inte vara ? Falsk, oärlig, snål och ohygienisk. Annat om kärlek.......... ? Behandla din partner med respekt och ta vara på tiden medan tiden är. | |
| Acka | 2006-02-02 18:18 | |
![]() | * Är du kär ? Japp * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På en förfest * Hur länge varade det ? Håller än... 16 månader senare * Vad är romantiskt ? Myys. uppskattning för den man är * Har du varit otrogen ? Nej * Blivit utsatt för otrohet ? inte vad jag vet * Tittar du på hos kille/tjej ? Ögonen * Hur får din partner inte vara ? Lat, Egoistisk, kort osv... Annat om kärlek.......... ? så komplicerat ibland *suck* ;) | |
| Jonna_P | 2006-02-02 20:07 | |
![]() | * Är du kär ? Bra fråga, även jag är nog förvirrad.. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Beror ju på om jag är kär i honom eller inte... * Hur länge varade det ? Pågår fastän det inte riktigt börjat * Vad är romantiskt ? sms just nu där det står kram och tänker på dig, blommor är aldrig fel * Har du varit otrogen ? Japp * Blivit utsatt för otrohet ? Japp * Tittar du på hos kille/tjej ?Ögonen, måste ha speciella ögon, händer * Hur får din partner inte vara ? Svartsjuk, ego och snål Annat om kärlek.......... ? Kunde ju varit lättare | |
| Kamillan | 2006-02-02 23:41 | |
![]() | * varannan dag * när-jag-vill-bo * bakom en container vid fridhemsplan * inte länge * romantik är sånt man uppfattar som kärleksfullt mysigt * varannan dag * en gång i halvåret ungefär * bilen, plånboken och lägenheten. * fattig, ful, obekväm bil | |
| Busmika | 2006-02-03 09:20 | |
![]() | * Jätteförälskad * Gift sedan 14 augusti-04 *På en fest ingen av oss ville gå på, han log mot mig, och jag vara fast. * Träffades 5 oktober 2002 * En puss i nacken när man står o diskar, Att det är städat när man kommer hem från jobbet...små vardagssaker... * Nope! Psyksikt, men inte fysiskt *Tyvärr. flera gånger * Beror på vem det är. Men jag studerar alltid ögonen hos dom jag träffar. Dom berättar én hel del. * Grinig, dominant, snål Trodde aldrig att jag skulle hitta den stora kärleken, men det gjorder jag! | |
| Angel Dust | 2006-02-03 10:26 | |
![]() | * Nej * Genom min syster * 1 år * Spontan ömhet * Nej * Ja * Det väl nån slags utstrålning som tilltalar. * Egoistisk | |
| Angel Dust | 2006-02-03 10:27 | |
![]() | glömde en fråga - jag är singel | |
| Hebefil | 2006-02-03 11:46 | |
![]() | * Är du kär ? - Inte det minsta. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? - Sambo med två tjejkompisar. * Hur möttes du och din senaste kärlek ? - Vi läste samma kurs. * Hur länge varade det ? - 3 år. * Vad är romantiskt ? - Uppoffringar för kärleken. * Har du varit otrogen ? - När jag väldigt ung och ännu dummare. * Blivit utsatt för otrohet ? - Ja. * Tittar du på hos kille/tjej ? - Humor, intelligens, rumpan... :) * Hur får din partner inte vara ? - Odiskutabel | |
| Fjupplisa | 2006-02-03 12:28 | |
![]() | * Ja * Sambo * Aftonbladets chat för fem år sen * Fem år o still going strong * Finns så mycket, bara man ser det * Nej *Inte mig veterligt * Ögonen * hänsynslös, egoistisk och skitig | |
| Darleen | 2006-02-03 16:43 | |
![]() | Det många som träffat folk på internet alltså!! Coolt!! | |
| Pluttisen | 2006-02-03 18:17 | |
![]() | * Är du kär ? tyvärr inte...saknar den känslan * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Via en gemensam kompis * Hur länge varade det ?ca 4½ år * Vad är romantiskt? Det är mycket som är romantiskt * Har du varit otrogen ? Har kysst en annan kille * Blivit utsatt för otrohet ? Ja, tyvärr... * Tittar du på hos kille/tjej ? Ögon, händer och rumpa * Hur får din partner inte vara ? För kort, för svartsjuk, otrogen... | |