Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amiable | 2008-08-20 10:53 | |
![]() | Med små medel... Får man lära sig att överleva vardagen! Som arbetslös lever jag på marginalerna, särskilt med dagens nivå av A-Kassan, jag har nivå3 - lägsta. Jag sprara in på maten så gott det går, storhandlar 1 gg/mån. Vi prioriterar antingen att äta ute 1gg/mån lr gå på bio 1gg/mån ihop. (jag har ju två tonårsdöttrar) Jag vet att det kan uppfattas som ett i-landsproblem, men å andra sidan.. varför ska jag jämföra mig med annat när jag lever 'här och nu'? Nån annan i samma prikära situation och som kämpar med att få det att gå runt med det lilla som finns att tillgå? Hur gör Du? Några knep? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-20 11:00 | |
![]() | Hörde om en ganska smart grej min moster och hennes arbetskamrater körde med. De bytte kläder till sina barn sinsemellan. Utan att det blev någon känsla av välgörenhet. Kanske man kan göra inom någon AFkurs eller grupp, vad vet jag. | |
| ANDERStG | 2008-08-20 11:20 | |
![]() | Gå en sväng i stormarknader på lördagar, alltid bjuds det på något. Själv plockar jag tomflaskor om de ser rena ut och jag är på väg hem. (Pengar är inte något stort problem för mig.) | |
| vulcan | 2008-08-20 11:24 | |
![]() | Forumadmin: Det här känns mer som ett ämne för Snack (handfasta vardagsråd). Flyttar därför tråden dit. | |