Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| werigo - Ej medlem längre | 2008-08-20 14:03 | |
![]() | Taekwondo Jag såg en match med nån som hette Hanna o tävlade för Sverige i OS,men vad sysslar dom med för idrott egentligen? Jag såg 2 tjejer som stod o studsade upp o ner o skrek emellanåt väldigt gällt åt varann. Nåt annat kunde jag inte se,det var nog bland det löjligaste jag sett. Tillomed hästhoppning blev kul då. | |
| manne00 | 2008-08-20 14:04 | |
![]() | Kan väl inte varit värre än brottning? | |
| Hamwich | 2008-08-20 14:22 | |
![]() | ja hade me svårt att se nån som helst tjusning med det, brottning e iaf lite sensuellt.. | |
| -Lala-la | 2008-08-20 14:26 | |
![]() | Jag tycker de skulle lägga till gyttjebrottning som OS-gren. | |
| Hamwich | 2008-08-20 14:27 | |
![]() | ja, där kan vi snacka sensuellt.. anna book i fångarna på fortet drar ja mig till minnes.. | |
| -Lala-la | 2008-08-20 14:38 | |
![]() | jag menar gyttjebrottning, inte sumobrottning. | |
| Hamwich | 2008-08-20 14:51 | |
![]() | kan kombineras för större tillfredställelse | |
| Mårten | 2008-08-21 16:24 | |
![]() | Även om OS-taekwondon är komedi på hög nivå så är inte i närheten av lika roligt som att se taekwondomänniskor som i någon form av rus av storhetsvansinne skriver på för att gå MMA-matcher. www.youtube.com/watc...6m MtHqXyYc | |
| AnnaFlum | 2008-08-21 16:33 | |
![]() | Viktigt att veta är att det finns två varianter av Taekwondo. OS-grenen är en nyare tävlingsvariant och skiljer sig rätt bra från den ursprungliga stilen. Jag har prövat en hel mängd sporter men ingen så lärorik och månsidig som Taekwondo. Hoppandet kan se ganska kul ut men du är mer rörlig och snabbare än om du står still. Som jag har fått lära mig används ljuden i samband med teknikerna för att du ska hålla magmusklerna spända när du attackerar, detta för att du inte ska skadas av en motattack. Sedan är det väl tänkt att tagga sig själv lite och verka lite farlig. Prova själv att slänga ut ett kort skrik och håll på magmusklerna så känner ni själva....:) | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-21 18:22 | |
![]() | Det finns också två varianter av Anna Book. | |
| y not | 2008-08-21 18:39 | |
![]() | jankster :) | |
| Mårten | 2008-08-23 15:15 | |
![]() | Det verkar i denna tråd ha rådit en del tvivel om varför Taekwondo finns, nu när det bevisligen ser så fånigt ut. Snällt nog illustrerade en kuban idag det egentligen enda område där Taekwondo faktiskt är användbart - oprovocerade, men givet en viss läggning - fotogeniska, överfall. www.aftonbladet.se/s...31 64644.ab Det går ju inte att komma ifrån att majoriteten av de som börjar träna taekwondo gör detta för att de sett "Stockholmsnatt" ett par gånger för mycket och vill piffa upp sina youtubeklipp. | |
| Tess 08 | 2008-08-23 15:24 | |
![]() | Taekwondo är säkert jättespännande om man kan reglerna och hur man får poäng. Att skutta omkring och sedan skrika för att sen slänga ut ett ben.. ibland ger det poäng och ibland inte... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-23 18:32 | |
![]() | Själv undrar jag mest hur mycket poäng Cubanen egentligen fick för den perfekta sparken på svenske domaren. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-23 18:39 | |
![]() | ibland skriker de inte ens! men fick lära mig att träff med tår inte ger poäng... måste vara hel fot :) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-23 18:59 | |
![]() | Med andra ord ingen sport alls för mig med min fotfobi och oförmåga att skrika respektingivande. | |