Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 542 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-08-20 16:27 | |
![]() | Rättvisa. Var har rättvisan i dagens samhälle tagit vägen? Oavsätt om man är på ett forum eller om det är i verkliga livet.. så blir vissa mer eller mindre särbehandlade. Varför är det så? | |
| tja | 2008-08-20 16:30 | |
![]() | vissa har lärt sig att vara med rätt personer. ha rätt kontakter, rätt släkt osv. men de e orättvist! de kan jag hålla me om. | |
| miss_boss | 2008-08-20 16:30 | |
![]() | Jag tror att det alltid varit så, men i och med den globalisering som blivit i och med internet, trafik osv.. Så är man mer medveten om hur orättvis världen är. | |
| Teppy | 2008-08-20 16:33 | |
![]() | ja.. kan mycket väl va så.. kanske.. hmm | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 16:34 | |
![]() | Teppy: Det ÄR skillnad på folk och fä, tyvärr. Folk blir särbehandlade, så är det bara, både här och IRL... Tråkigt med sant. | |
| Bergarn1 | 2008-08-20 16:34 | |
![]() | Klart folk blir särbehandlade, alla är inte lika. Det beror på vilka kretsar man svänger sig i. Om en gotharkille går in på whiteroom i stureplan så kommer han inte att behandlas lika som seglargossen, och tvärt om, seglargossen på sweeden rock. Ibland är särbehandlingen orättvis ibland är det välförtjänat. Sånt är livet. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 16:34 | |
![]() | *men | |
| Teppy | 2008-08-20 16:36 | |
![]() | hade jag skrivit att hon jobbade som prostituerad, så hade jag livit avstängd, garanterat. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-20 16:44 | |
![]() | Kan du utveckla vad du menar med vissa , vad/eller vilka menar du..och att detta händer ja du sånt är livet Bitte | |
| Teppy | 2008-08-20 16:48 | |
![]() | Hur kunde hemliga anna skriva att jag jobbar som prostituerad? Skulle jag skrivit det, vad skulle då hänt? Jo, avstängd. Det va en grej.. sen som att en svensk skulle bli vräkt, men inte en utlänning. | |
| Teppy | 2008-08-20 16:53 | |
![]() | Men wilsson, så du säger. är du rasist? | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-20 16:55 | |
![]() | men hallååå, vad är detta för rasistisk skrivning Bitte | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-20 16:55 | |
![]() | *stängd* | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-20 16:57 | |
![]() | Teppy... jag kan sätta mig in i din situation och förstår att det inte alls känns roligt när någon annan säger så om en. Inte heller speciellt rättvist när ,precis som du säger, någon annan med kanske lite kontroversiella åsikter skulle skriva så och bli avstängd på direkten. Att inte ens meddelandet raderats från tråden är bara det uppseendeväckande. Men jag håller fortfarande inte med dig om det mesta. | |
| Jesse84 - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:01 | |
![]() | Tja asså. Jag håller ju med om att de definitivt borde lära sig språket. Själv är jag andra generationens invandrare och mina föräldrar tar till sig den svenska kulturen, och jag har ju växt upp i den. Jag tycker det är helt sjukt att man inte får hissa svenska flaggan för att då är man rasist, men det roliga med det är ju att det är svenskar som kallar andra svenskar rasist. Galet. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.