Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:46 | |
![]() | Om en förstaplats i OS hade belönats med olja... ...hade då USA lett "medaljligan"? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:48 | |
![]() | Då hade dom bombat... hrm, ursäkta.. "befriat" Kina och eliminerat allt motstånd på den vägen istället. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:50 | |
![]() | Jankster: Anklagar du USA för att göra det helt seriöst? På vilken grund då isf? | |
| manne00 | 2008-08-20 17:58 | |
![]() | Det är ju poppis att vara USA fientlig i dessa tider. Jag är glad för att jag slipper prata ryska eller tyska som vi hade gjort om det inte varit för det landet. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 19:03 | |
![]() | manne: sant :) | |
| ANDERStG | 2008-08-22 18:03 | |
![]() | Tyska hade väl inte varit så illa för oss men ideologiskt var det ju ganska fel. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-22 18:26 | |
![]() | Wilsson, nej jag anklagar inte USA för att bomba Kina för att vinna OS för att medaljerna representerar olja. Just bara för att det inte hänt. Frågan i trådens första inlägg är filosofisk och kan inte besvaras med fakta. Men visst. Jag gillar inte USA's utrikespolitik. Det är kanske trendigt nuförtiden men vad beror det på isåfall? För att den fungerar så bra? Och visst, USA gjorde en insats under andra världskriget. Efter att ha blivit attackerade av Japan och fått en krigsförklaring av Tyskland. Men dom hade säkert oss i åtanke också. | |
| fingerprints | 2008-08-22 18:31 | |
![]() | Poppis manne00?? Vad menar du? Att om man är USA-fientlig så beror det bara på att man följer nån slags fluga som ligger i tiden eller vad? Jag anser att USA står för mycket skit i världen och att de har storhetsvansinne. Det är min bestämda åsikt och har inget med popualiritet att göra. | |
| manne00 | 2008-08-22 20:04 | |
![]() | Min upplevelse är att många människor tycker allt USA gör är dåligt sen de gick in i Irak igen. Varför tycker många så?? Kanske för att media vinklar det så? Bush framställs allt oftast som en idiot och han är ju folkvald (iaf andra gången). | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-22 20:15 | |
![]() | Manne det där blir en hönan eller ägget-diskussion, om nu USA's alla insatser är berättigade och rättrådiga, varför vinklar då media det till att det är dåligt? Fanns det massförstörelsevapen som Saddam skulle ge till terroristerna? Varför bytte kriget helt plötsligt inriktning till "free iraq" och bilda demokrati? Varför ge sig in i krig med Irak när man fortfarande inte hittat BinLaden, det var ju det dom skulle göra egentligen. | |