Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 564

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Yonderboy - Ej medlem längre2008-08-22 12:27
Antal inlägg: 1661

Ont och gott!
Vi i väst är frihetens folk. Våra interventioner syftar till osjälviska befrielsekrig där vi osjälvsikt delar med oss av våra kunskaper och teknologier. Ett exempel på det är att alla friastater celiberar vårt västerlänska levende. Till och med Kina har basketen blivit det största.

Ryssland, Kina, Venezuela, Palestina, Iran är ondadiktaturer till skillnad ifrån Saduarabien, Qutar, Thailand, Sydkorea, Indonesien.

När Ryssland okupperar Georgien så ljuger de om sina avsikter att vilja skydda Sydsotsdesien, de vill terrorisera och vina oljeresurser. När USA gick in i Irak så må det vara hänt att de också ville ha olja men det gjorde det främst för de ville stifta demokrati. De satte upp en demokratisk regering med stark folklig förankring.

När komunismen föll i östeuropa föll också fattigdomen bort. Visst tog anpassningen lite tid, men nu tillhör de våran svär, därför är det viktigt att sätta upp Robotbaser där, inte för att hota, men för att skydda.
Det är typiskt den ryska expationismen att anklaga väst för vara aggresivt. Vi i väst använder vapen enbart för att skydda och försvara allmän intressen.

Därför tror jag att det är bäst att en Republikan vinner valet i USA i år. Någon som vågar stå upp imot våra hotbilder.

illiterate - Ej medlem längre2008-08-22 12:29
Antal inlägg: 6521

"Gud vad mycket mumbojumbo i en och samma öppningstråd.", som JaapConrad skulle sagt.

Sotfinger2008-08-22 12:30
Antal inlägg: 22361

Världen är svart. Eller vit.

illiterate - Ej medlem längre2008-08-22 12:36
Antal inlägg: 6521

Handlar tråden om att kommunismen är den onda och kapitalismen den goda kraften i världen, eller vad är det som ska diskuteras? Jag tycker att det är dumt att hela tiden låta ont och gott vara motsatser. Snarare kan man väl säga att det rör sig om underhållande vs seriöst.

micro1132008-08-22 12:56
Antal inlägg: 17542

Jag kan inte läsa på annat sätt än att TS är ironisk.

Dyslekso2008-08-22 12:59
Antal inlägg: 8945

Det är även min analys. Fast hur fräscht är det? Vrid skruven några varv till, Yonderboy.

micro1132008-08-22 13:14
Antal inlägg: 17542

Tja -- kanske inte så fräscht ... men dock sant, så fort USA gör övertramp så är det i demokratins namn, så fort någon motpart gör något så är det tyranins namn.

Det blir rätt enkelspårigt.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?