Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Titta Kaka - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:06 | |
![]() | rapping *obs klass* min syster och jag är bra vänner hon luktar gott, det jag känner pappa är stark som fan, lyfter fett vi sitter runt bordet på lunchen och äter oss mätt yo yo, kolla skiten, det här är rap din tjejgrabb jag rappar så du får skabb *yo *yo* sen slår han med trumman fort och drar på skivspelaren vers två yo yo, vers två, jag har en brorsa med, sluta flumma han har suttit på kumla värsta feta kontakter jiddra och bli FUCK där yoyo, jag är cool du är död som Lennart Hyland jag, sveriges svar på Bob Dylan | |
| Dyslekso | 2008-08-23 11:15 | |
![]() | "jiddra och bli FUCK där" :D | |
| Dyslekso | 2008-08-23 11:16 | |
![]() | Finns det en vers tre också? | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:16 | |
![]() | Genom experiment med Titta Kaka, utförda av forskare i samråd med hans läkare, har man kommit fram till att han lider av en svår form av hjärnskada som gör att man bara kan komma i kontakt med honom genom våld och rap-texter. Jag ska försöka kombinera dessa två för att hålla honom i schack så han inte skadar någon. Lilla Titta kaka Ditt huve fett med fel du ska elstaven smaka på dina smala ben sätt dig i skötarstolen komsikomsi handklov på nu blir det spruta i skinkan sen titta kaka sova så sött så *blåser titta kaka i sovande nackfjunen* | |
| Nunnelunan | 2008-08-23 11:17 | |
![]() | Fel med särskrivning i trådtitlen, för det skall väl ändå vara "obsklass" (utifrån ursprunget)? | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:20 | |
![]() | Tyvärr nunnelunan så stavar min svårt hjärnskadade mentalpatient inte bättre än genomsnittet på beta. Ber om ursäkt för särskrivningen. | |
| Nunnelunan | 2008-08-23 11:21 | |
![]() | Ok, då är jag lugn. Hoppas han har en bra lärare i sin obsklass, så att utveckling kan ske. :) | |
| Titta Kaka - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:22 | |
![]() | från legenstatus till misär sitter jag under din arsle när du tar det isär och varför har jag munkorg på mig, måste jag viska? det börjar även bli obehagligt att sitta i toaletten när du ska pissa koppel på, jag är en hund VOFF VOFF när du blåsr ciggröken på mig POFF POFF | |
| Nunnelunan | 2008-08-23 11:23 | |
![]() | Skötaren: går det inte att få honom att sluta lyssna på Nina Hagens texter, eftersom de verkar inspirera honom så mycket? | |
| Titta Kaka - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:24 | |
![]() | NU ÄTER JAG GOTT SOM JAG FICK FRÅN SKÖTAREN, JAG HAR EN EGEN SKÅL | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:26 | |
![]() | Det gäller att prata med patienter på patienters vis. Det är en fråga om empati: Huvet hjärnmos kaka dumrekord elstaven åker upp i dig som en trimmad Ford jucka jucka dina tarmar ut och in nu jävlar ska dumhuvet få spinn sussar ner dig med fet slag i skallen du får sova utslagen på golvet kall | |
| Nunnelunan | 2008-08-23 11:29 | |
![]() | Fast jag börjar ju ana att det du säger delvis är fantasier, det är inte så att du är klasskamrat med personen i fråga? | |
| DennisPlz | 2008-08-23 11:30 | |
![]() | Två nyskapade konton igen? Du är envis. | |
| Mouche - Administratör | 2008-08-23 11:37 | |
![]() | Och i och med det just borttagna inlägget så stängs tråden... Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.