Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 151 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:06 | |
![]() | Menskopp Kom av misstag in på denna sidan www.menskopp.se/shop/ där det stog "Över 10 000 nöjda kunder", lättlurad som jag är är jag nära på att beställa en. Om man klickar runt lite så verkar det ju superbra. Men man vet ju inte vad man ska tro på på nätet längre ;p Så alla tjejer, har ni prövat/vet någon som prövat? Vad tyckte du/dem om den isåfall? | |
| TjockaBabba - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:08 | |
![]() | Känner jättemånga som har det och ska beställa. Alla tycker att det är bästa uppfinningen någonsin, så kör på! | |
| miss_boss | 2008-08-23 15:09 | |
![]() | Jag har också vart inne på den sida och tycker de erkar vara en vettig ide dock vill jag också ha lite tips från real människor istället för bara fakta på en sida. Känns lite som att man kanske kastar ut pengar isjön annars den är ju inte gratis. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:10 | |
![]() | TjockaBabba Ojsan, det lät ju inte så dumt då =)) miss_boss Precis, så tänkte jag med. Stog ju bara positiva recentioner där, lät lite falskt | |
| Tess 08 | 2008-08-23 15:11 | |
![]() | Har bara hört bra saker om den. Behöver den inte själv, men hade jag haft mens hade jag garanterat testat... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:15 | |
![]() | Jag har lite svårt att föreställa mig att man kan dra ut menskoppen utan att den plattas till och på så vis klämmer ut allt innehåll igen. Blir lite äcklad vid tanken. Hygienen blir svårare att hålla och jag skulle inte vilja balansera runt med en plastmojäng på en offentlig toalett. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:17 | |
![]() | upa www.rfsu.se/har_du_m...el ler_.asp där kan du se lite bilder på hur det ser ut. det är rätt äckligt, så titta inte om du är känslig :P | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:20 | |
![]() | Jag har provat och gillar hela konceptet eftersom det finns så många fördelar med det. Men jag behöver inte en sån för jag klarar mig så himla bra med vanliga tunna bindor, samt ogillar egentligen att ha grejer uppstoppade "i onödan" och i synnerhet om det är i bomull. Huvva. Men du är inte lättlurad, många tycker att den funkar bra. Ekonomiskt, bra för miljön o.s.v. | |
| Gladibyxan - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:20 | |
![]() | Men hallå... Den där koppen var ju enorm... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:22 | |
![]() | Bara för att hemsidan (m-kopp.se) är så hemsk tänker jag inte inte ge detta en chans :p | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:23 | |
![]() | Gladibyxan Du är väl inte oskuld så kan tänka mig att du haft större saker där :P | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:24 | |
![]() | Ja, hemsidan fick mig att rysa av obehag, riktigt urusel :) Bra för de som trivs med menskoppen, jag hoppas jag slipper gå på toa efter att en kvinna sköljt ur sin lilla kopp i handfatet bara. Urk. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:25 | |
![]() | Håller ändå med Gladibyxan. Det kan ju nog bli struligt om man inte har "rätt underlag"... | |
| Tess 08 | 2008-08-23 15:26 | |
![]() | Jag trodde man kunde ha den inne ganska länge (nej, jag har itne läst så jättemycket om den) och då kan man ju hoppas att den som har en menskopp och går på stan kan vänta tills hon kommer hem med att rengöra den.... | |
| micro113 | 2008-08-23 15:30 | |
![]() | hannaroman Även om man haft större grejer där -- så innebär det inte att det skulle vara bekvämt att traska runt med dem i musen. Själv har jag fött fem barn -- men tänker inte stoppa upp något sånt där. Det ser alldeles för obekvämt ut. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:33 | |
![]() | Till allas besvikelse har man faktiskt ingen större känsel där tampongen eller koppen ska sitta. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:37 | |
![]() | Nej just det, det är väl som mest nervtrådar ett par, tre centimeter in bara? | |
| Anna-Stina | 2008-08-23 15:40 | |
![]() | menskopp är jättebra, har använt min i ett år, mindre kladd än med tamponger och bindor, billigt och miljövänligt köp! | |
| Anna-Stina | 2008-08-23 15:41 | |
![]() | och den känns inte! | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-23 15:42 | |
![]() | Miljön ja! .. hmm.. | |