Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| partaj | 2008-08-26 10:43 | |
![]() | utdrivninggshjälp? Jag skulle vilja ha ett 100%igt tips på hur man kan få ut sin lilla bebis i magen som verkar trivas aaalldeles för bra... :) eller iallafall tips... känns som jag har provat allt... Har gått en vecka över tiden å känner mej redo för att bli mamma nu :) | |
| -Lala-la | 2008-08-26 10:49 | |
![]() | vi fixade kejsarsnitt. | |
| sanlin | 2008-08-26 10:49 | |
![]() | 100%-igt.....kan ju vara svårt men.. Starkt kaffe funkade för mig dock (båda ggr)!! Nu dricker jag visserligen inte kaffe annars så det kanske hade extra effekt då ;-) Lycka till!! | |
| -50- | 2008-08-26 10:49 | |
![]() | Ut och gå mycket funkade bra för min tjej när vi fick vårat första barn och hon gick över tiden. Sex är ett annat beprövat trick, ja menar det måste ju vara bra för vem fasiken vill ligga där och bli pickad i skallen gång efter annan, klart man kryper ut då. :)) | |
| Lauris | 2008-08-26 10:50 | |
![]() | har du provat ricin olja? gå bara inte in på apoteket och köp de själv.. de uppskattas inte..hehe men de e inge farligt. jag använde det | |
| partaj | 2008-08-26 10:52 | |
![]() | kejsarsnitt låter lockande just nu... Kaffe är testat... och något äckligt te som skulle vara speciellt... men de gick bara inte å dricka :) Promenad e bra.. går inte så snabbt dock.. kanske får börja jogga.. å de där me sex e bra om inte pappan e livrädd för å träffa ungen :) vilket han e :) tack för tipsen :) | |
| partaj | 2008-08-26 10:53 | |
![]() | hahaha... va e de för olja som man inte ska köpa själv? :) lika populärt som å gå in på systembolaget å köpa öl?? :) (fast till någon annan...) | |
| coke100 | 2008-08-26 10:53 | |
![]() | Hehe...tror det är sammandragningarna i det stora ögonblicket som trycker ut bebisen... Inte pickandet så pappan behöver inte ens vara närvarande vid sexet... :-) Fast jag vet inte säkert förstås. Annars har jag också hört att promenader och upp o ner i trappor ska vara bra... | |
| Lauris | 2008-08-26 10:57 | |
![]() | haha ingen alcohol i den. de e en sån som sätter igång tarmarna om du har mag problem :P men de hjälper att få ut bebben också :):) inget farligt jag lovar.. annars hade inte min mamma gett mej tipset när jag va gravid :P | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-08-26 10:58 | |
![]() | När jag fick ett av av bara mina barn så tog jag cykeln och cyklade ut av bara h-e....ca 4 timmar efter så låg jag på förlossning och det gick faktiskt rätt snabbt att få ut ett välartat flickebarn som nu är 21 år ! | |
| partaj | 2008-08-26 10:58 | |
![]() | haha... men killar e ju så känsliga så dom stor ju verkligen att dom ska in å kittla hur långt som helst.. eller så kanske dom tror mycke om sej själva :) Ska säga att vi inte behöver tänka på honom nåt mer nu utan bara min lycka :) ska leta upp någon mastodonttrappa... :) tack! | |
| partaj | 2008-08-26 11:00 | |
![]() | jag tycker de e lite konstigt att ingen har föreslagit betapet... för de e jag riiiiiktigt haj på just nu å har haft i tankarna att de ska driva ut bebis... Men cykla som en blå å tarmolja återstår juh :) | |
| Lauris | 2008-08-26 11:03 | |
![]() | haha betapet funkar nog om du ska fördriva tiden så den inte känns så lång bara .. hehe :) menmen de e e ju ett superbra spel ju :) | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-08-26 11:03 | |
![]() | Ricinolja rekomenderar jag inte...När jag fick mitt sista barn för 10 år sen testade jag det...pga av det var exakt på dagen hon skulle kommma...Men det gjorde bara ONT....in på förlossningen och inte tillstymmelse till något merrän att jag hade fruktansvärda värkar....på mig hjälpte det inte alls.. föressten man kanske inte ska skynda på förlossningen för barnet kommer när det kommer....men jag vet att man vill ha det gjort för det är jobbigt sista tiden... Lycka till :) | |
| KattaBa | 2008-08-26 11:04 | |
![]() | Eller tänk på att ju färdigare bebben är när den kommer ut desto tidigare äter den bra och kan sova på natten. Vilket man skall vara myyyyycket tacksam för. Eller, så var det för mig iaf. Gick över 2 resp 1 vecka med mina. | |
| Mellituss | 2008-08-26 11:06 | |
![]() | Färdknäppen, kallas det när man har sex för att få igång en förlossning. Sperman mjukar upp livmoderhalsen. Och orgasmen och stimulering av brösten kan ge sammandragningar i livmodern. Lycka till! | |
| nollan464 - Ej medlem längre | 2008-08-26 11:06 | |
![]() | Ricinolja Hallonbladsté Promenader (snabba o tuffa i backar) Cykla Trappor Studsmatta Sex (spermierna skall komma i, det sägs vara ett ämne då som om man är mogen sätta igång förlossningen) | |
| partaj | 2008-08-26 11:07 | |
![]() | men min fasa är ju att bebben växer så mycke å kommer vara bredaxlad som skam om man går över för mycke å då kommer jag ju få lite mer ont... men man kanske glömmer de när bebbe sover bra? vad vet jag.. de e ju min första gång... en vecka över kanske inte e så mycke å "klaga" på.... :) | |
| huldo | 2008-08-26 11:23 | |
![]() | Luta dig tillbaka ...spela betapet..... bebisen kommer, för eller senare.... Om några månader kommer det dagar då du önskar att den låg kvar i magen.... vänta du bara..... Själv gick jag över i 13 dagar... och värst var att ALLA som ringde sa samma tjat.. vad gör du hemma ............ osv. | |
| partaj | 2008-08-26 11:30 | |
![]() | åååh... huldo... tack.. håller me om att de e irriterande att, som du sa, ALLA ska ringa eller smsa... å svarar man inte så tror dom att man e på förlossningen.... eller att man e dryg.. svårt å vara trevlig när alla ringer å tjatar.... kan ju inte ens ha ljud på telefonen för att man inte får vila i fred då.... :) å vila e jag bra på... tack för alla tips... blir nog en promenad i regnet dock.... :) | |