Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:31 | |
![]() | Hemtrevliga tips. Om man är nyutflyttad från mamma och pappa och ska börja gymnasiet t ex, så kan man sakna att ha folk kring sig. Ett tips då är att steka kotlett och sitta i ett annat rum och låtsas att det är någon som duschar. Man kan även ha gratis, obegränsad samtalstid på mobil till någon som bor i kollektiv och låta mobilen ligga på ständigt med högtalarfunktionen. Har ni fler tips? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:33 | |
![]() | Slå på en TV i ett annat rum, och låtsas att det är personer där inne. Detta knep används ofta av äldre personer. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:33 | |
![]() | Man kan också slå sig själv med ett skärp för att minnas de gamla barndomsdagarna och fars vrede!? ;) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:34 | |
![]() | Oj. Hjälp. Nu fick det en lite obehaglig vändning. | |
| Lill-IT | 2008-08-26 18:34 | |
![]() | Skaffa en papegoja? Lär den listiga och kluriga fraser eller svordomar, allt efter smak. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:35 | |
![]() | Man kan släcka ljuset och så säger man "men oj förlåt, jag såg inte att du var här inne. Glöm inte att släcka när du går och lägger dig". Sen när man går och lägger sig så glömmer man att släcka, och så går man upp mitt i natten och skäller ut sig själv och så startar man värsta bråket (så grannarna hör) där man börjar kasta grejer och svära åt sig själv. Sedan när det lugnat ned sig kan man gå till sängs och älska, med sig själv alltså. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:35 | |
![]() | Varför detta? Flyttar man hemifrån så vill man ju bara njuta av lugnet, tystnaden och chansen till att rusa runt näck. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:36 | |
![]() | Gå på loppis och köpa ett gammalt stort porträtt av människa med iakttagande blick. Antingen så känner man sig alltid sedd, eller så utvecklar man en psykos så att man hör röster från denne person... Problemet löst. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:36 | |
![]() | Om man vill slå på en mer positiv sträng och inte vara konfliktbaserad i sin ensamhet, så kan man plocka upp ett stycke "Hund" utanför konsum. Hundar lär vara sällskapliga. | |
| Cajsa-Stina | 2008-08-26 18:38 | |
![]() | Man kan spela in ett antal frågor som man sedan spelar upp och besvarar. På så sätt har man en trevlig pratstund:) | |
| Miss A | 2008-08-26 18:38 | |
![]() | HAhaha.. ni e väldigt roliga! :D ( måste säga det ) | |
| LadyZara | 2008-08-26 18:42 | |
![]() | Et voila! www.designtorget.se/...el Sno=3030 | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:51 | |
![]() | Owh, så mycket bra tips ni har! trashone: Man måste tänka på sina medmänniskor. Det finns nog många som undrar över detta, men inte ids fråga. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-26 18:52 | |
![]() | Fjanton mao. *fnyser högt* | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:34 | |
![]() | Man kan också skaffa sig en gungstol och ställa ut den på balkongen/altanen. Sedan när det blåser så tror man att det är ens gamla mormor som sitter där ute och stickar tills fingrarna förfryser... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:39 | |
![]() | Jag testade ett vindspel i äppleträdet ett år. Resultatet blev ylande hundar i en vecka och sen en höststorm kom vindspelet infarande och krossade köksfönstret. Så se hur det går om man skall göra sig till. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:41 | |
![]() | Haha... Stilig_Karl, jag fick en tavla (gjord av pusselbitar klistrade på papp) av en kompis som hon hade köpt på loppis... En dag stod den i trapphuset utanför min dörr. encyclopedia.edwardt...y_ viii.jpg Känns som om den stämmer ganska bra in på ditt tips. Kände mig knappast ensam med honom. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:43 | |
![]() | budhalv: Haha, vilken fin tavla :D Jag har en herre med stor mustasch som jag fick i alla hjärtans dag present av en vän som tyckte jag hade varit singel för länge.. Jag har döpt honom till Arvid och han har en anrik märklig påhittad historia :P | |
| Nunnelunan | 2008-08-26 19:45 | |
![]() | Man kan släppa en fis på toaletten och gå ut därifrån, för att sedan åter gå in dit och konstatera att någon annan måste varit inne där före! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:55 | |
![]() | En annan med piercing eyes är: www.homeshop.se/Buti...71 874a.jpg som har inbyggd rörelsesensor och hoar med upplysta ögon när man går nära. Kanske nåt att ha inomhus. Har alltid velat ha en sån... | |