Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zophia | 2008-08-30 20:00 | |
![]() | Översovd! Hjälp! Såhär i eftertankens kranka blekhet har jag insett att det var VÄLDIGT dumt att sova två timmar mitt på dagen idag. Jag är översovd och flummig och det brusar i huvudet. Konstant. Det hade jag kanske kunnat skita i, men nu ska jag iväg och träffa min respektives vänner för första gången. Ja skitdålig planering. Vad gör man? Jag har ingen treo och ingen cola. Kan man få bort den översövda känslan på en timma eller kommer jag helt enkelt få leva med att mitt första intryck på det här människorna blir som en zombie med för stor tunga? Kviiiiid. | |
| emmaperson | 2008-08-30 20:02 | |
![]() | ta en dusch, det brukar hjälpa mot det mesta.. | |
| zmiley | 2008-08-30 20:02 | |
![]() | Vet du, ställ dig i duschen, iskallt naturligtvis. dunka huvet mot väggen rytmiskt medan du kyler dig, inte för hårt, bara lagom. Efter 3-4 minuter är du klarvaken, pigg och fräsch. Du är på ett jävla humör, men det går över på vägen dit... | |
| Zophia | 2008-08-30 20:05 | |
![]() | Skitkall dusch it is! Blåmärkena jag får av dunkandet får fungera som någon typ av intressant sminkning. Tack! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-30 20:05 | |
![]() | Vem bryr sig om vad de får för intryck? Det är väl deras problem om de börjar tycka illa om dig för att du är trött? | |
| katta_strof | 2008-08-30 20:06 | |
![]() | Först och främst bör du nog inte sitta framför datorn och bli ännu tröttare i huvudet | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-30 20:15 | |
![]() | Jaa...varför inte lite "morgonjympa", dusch, starkt kaffe/te, frisk luft och lite ögongel? | |
| Zophia | 2008-08-30 20:18 | |
![]() | Ja det är klart att det kan vara deras problem. Nu har jag i och för sig lite högre tankar om dem än att de skulle tycka illa om mig för att jag är trött, men det underlättar på så många sätt att inte vandra omkring med sås i huvudet en hel kväll. Även för mig. Äsch, kollar ju bara datorn snabbt för att bli vis ju! Trött kan man vara, men allt detta brus! Och tungan som känns som en torr blåval. Duschen hjälpte hur som helst lite, nu sätter jag mig i fönstret och dricker kaffe. | |
| Nemi | 2008-08-30 20:35 | |
![]() | Zophia: du behöver antagligen en massa vätska, om du är yr och tungan känns stor så kan det vara vätskebrist. Kaffe är väl inte den ultimata drycken för att återställa vätskebalans men om du kombinerar det med vatten så blir det nog bra :) | |
| Zophia | 2008-08-30 21:02 | |
![]() | Tack tack! Nu är jag iskall, vattenfylld och blöt. Och pigg! Tur att man ska dricka öl nu för att hålla allt det här uppe...... Ja ja, jag blir säkert trevlig av det också. Ha en skön kväll! | |