Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silhuett | 2006-02-05 23:54 | |
![]() | TV som inspirerar oss TV:n har inspirerat mig mycket genom åren. Kan ge flera exempel på då jag har fått nya intressen eller blivit inspirerad av något jag har sett på TV. Just nu tittar jag väldigt mycket på Cityakuten och har planer på att kanske bli läkare. Eller kirurg. Visst VET jag att verkligheten inte helt stämmer överrens med vad som händer i Cityakuten, men trots det så har serien inspirerat mig. Nu har jag tagit reda på mer om läkaryrket och det verkar vara något för mig. Men tro nu inte att jag går in benhårt för att bli läkare. Sjävklart kommer jag att prata med studievägledare och överväga minst ett par dussin olika yrken som kommer att påverka vilken gymnasielinje jag kommer att välja. Och om jag ser en film med en jättecool advokat så kanske jag överväger det med. TV (och mycket annat) inspirerar mig helt enkelt. Och mina val. Även stora val som kommer att påverka hela mitt liv. Det är rätt häftigt, tycker jag. Berätta om något som Du har sett på TV som har påverkat och inspirerat dig! | |
| trosell | 2006-02-06 00:24 | |
![]() | Massor av pokerprogram som har fått mig att tillbringa timmar vid datorn varje dag. Är bara såå kul, känslan när man vinner en stor pott.... mumma. Känner igen det där att vilja bli läkare/advokat mm av att se på tv. Hade länge planer på att bli advokat faktiskt... men jag insåg att det inte var något för mig. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:17 | |
![]() | top model och desperate housewives inspirerar mig mycket. Likaså musikvideosarna. | |
| grisseknorr | 2008-04-15 15:23 | |
![]() | Sportnytt, finns väl inget annat vettigt på tv! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:34 | |
![]() | samma här - top model och desperate housewives. och så ernst. | |
| Stormfrun | 2008-04-15 15:54 | |
![]() | Ceasar med sina hundar tycker jag är jättebra. Har 2 hundar själv och mycket av det han gör funkar faktisk. | |
| shantione | 2008-04-15 15:57 | |
![]() | ni e alla fast i hypnosen.. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:57 | |
![]() | Beverly Hills eftersom man får lära sig om vad som är rätt och fel där tycker jag. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:00 | |
![]() | så sant. få har väl agerat moralisk kompass för en hel generation såsom Brandon Walsh. vart har han tagit vägen förresten? | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:04 | |
![]() | Kommer ihåg när jag såg Ika i rutan när jag var liten... alla mina kompisar var rädd för hon men jag tyckte hon var cool! Ville va lika knäpp och härlig som hon. Och det tror jag att jag blev också =) | |
| Spader triss - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:12 | |
![]() | Glamour | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:15 | |
![]() | Jag håller med dig silhuett. Älskar cityakuten och dom flesta andra sjukhusserierna med för den delen. Människan och hennes kropp är fascinerande att titta på även om det bara är på tv. Jag vill också jobba på sjukhus. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:16 | |
![]() | "rent hus", det får mig att vilja städa. | |
| Lilla mys - Ej medlem längre | 2008-04-16 21:12 | |
![]() | Det kommer ett program om zombies på tvåan 21.30. Dreglande hjärndöda lik som staplar runt och luktar illa ger mig inspiration och kraft att hålla fast vid min människosyn. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-16 22:07 | |
![]() | Du är vad du äter, Rent hus, Doktor Phil, Oprah, Fråga Olle, Ronny & Ragge, Macken, Hedvig & Helge, Fem myror är fler än fyra elefanter, Anslagstavlan, Teskedsgumman, Jakobs stege, Vilse i pannkakan, Saltkråkan, I vår herres hage, motorjournalen, Hajk..Sen kollar jag alltid på NCIS, House, ER, Sjukhuset, Efterlyst, Greys anatomi och Top Model. Alla har dom inspirerat mig på något sätt.. | |
| Jollz | 2008-04-16 22:11 | |
![]() | Vad har Ronny & Ragge inspirerat dig till? (frågan är ställd ut ironisk ton är genuint nyfiken) :) | |
| Jollz | 2008-04-16 22:12 | |
![]() | utan* | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-16 22:16 | |
![]() | *S* sjuk humor... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-16 22:18 | |
![]() | 2½ män, Scrubs, Mannen som talar med hundar, Greys anatomy, Hjärnkontoret, Top model, Men in trees, Så ska det låta... ...jag skulle kunna hålla på i en hel evighet men vad blir man inspirerad till att verkligen göra? Se på mer TV? Känns det som att man blir inspirerad och sedan räcker det faktiskt att se andra göra det? Se underbara Nigella laga mat och sedan köpa hämtpizza, se folk banta/träna bort fett och så vidare. Jag bara undrar om "inspirationen" stannar i tv-soffan eller om vi faktiskt gör något av den? | |
| Lungberg_1 | 2008-04-16 22:21 | |
![]() | House , han är underbar | |