Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 547 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-01 15:25 | |
![]() | Den stora tråden om lycka! Dags att sprida med sig av sin glädje! Är du extra lycklig idag? Har du upplevt något helt fantastiskt som du vill berätta för alla du vet. Gör det här ;) Idag gick min dotter med hjälp av en gåstol!!! Jag sa åt henne att "stå upp gumman" "stå". Varpå ungen ställde sig i den och GICK! Hela vägen från vardagsrummet till köket. Jag och min mamma satt bredvid och bara grät. Till alla som inte inser stoheten i detta hör det till att hon har funktionshinder och har svårt för motoriken. Trodde inte hon skulle kunna gå överhuvudtaget... | |
| krutmarie | 2008-09-01 15:28 | |
![]() | Förstår att både mamma och mormor blev jättelyckliga, det är ju något stort som hänt i 3 människors liv. Jag kommer ihåg att det var så att man ville ringa och berätta för hela "tjocka" släkten när något av barnen hade tagit sina första steg, sagt mamma/pappa för 1:a gången osv. Att din lilla dotter, som är funktionshindrad dessutom, gjorde nåt ni aldrig hade trott skulle hända måste vara UNDERBART att uppleva. Känner verkligen din glädje! :-) | |
| Amiable | 2008-09-01 15:29 | |
![]() | yaya: Såå Underbart!!! Grattis till din dotters promenad! Lycka...är för mig små små saker.. som ett litet leende från särbon, barnens och mina nära samtal. Se solen skina på ytan på vattnet nere vid havet. | |
| zmiley | 2008-09-01 15:31 | |
![]() | Den där extra lyckan hälsar inte på varje dag, håller med amiable om att små vardagliga håller en på gott humör. Har gott om tid att glädjas med dig dock yaya. Grattis!! | |
| zmiley | 2008-09-01 15:31 | |
![]() | Glömde ett litet ting efter vardagliga...... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 15:45 | |
![]() | Yaya: Wow. | |
| remvanrijn | 2008-09-01 15:49 | |
![]() | Lyckan finns varje dag omkring oss i alla små ting. Vårt fel är att vi letar efter den i stora saker, så stora att vi själva går vilse . =) Yaya../kram | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-01 15:59 | |
![]() | Det är så sant som ni säger. Lyckan finns i allt smått och gott. Man måste bara titta åt rätt håll :) Ibland har man dessutom turen att få uppleva något extra ordinärt. Tack för alla grattulationer. Det är bara så sjukt häftigt... Hon har verkligen upptäckt en helt ny sida av livet. | |
| _abc_ | 2008-09-01 16:18 | |
![]() | Man blir glad av att läsa den här tråden! Det här är ett exempel på små vardagliga ting tycker jag, när jag läser den här tråden blir jag lite nöjd. | |
| Mouche - Administratör | 2008-09-01 16:20 | |
![]() | Verkligen underbart för er yayasout =) Mouche | |
| Lill-IT | 2008-09-01 16:20 | |
![]() | Åh, Yaya.. vad underbart! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-01 16:30 | |
![]() | Jag blev inte bara glad utan även rörd till tårar.. Underbart med framsteg som man kanske inte ens förväntat sig! Kram till dig och din dotter, ja hela familjen får en bamsekram Yaya! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 16:40 | |
![]() | Åh, grattis Yaya! Ni ska se att det finns bra mycket mer krut i den där lilla tjejen än ni trot, och mindre lär det inte bli nu när hon upptäckt att hon kan om hon bara vill och ger sig den... =) Stor varm kram till hela familjen (+ en extra till lilltjejen) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-01 16:45 | |
![]() | jag gläds åt att mina familje- och vänskapsrelationer utvecklas åt rätt håll. Igår talade jag med min far. Han och jag ska besöka farmor, (hon är gammal, har nog inte så långt kvar) tillsammans med pappas blivande hustru. Sist jag talade med pappa bad han mig om att inte berätta detta för min lillebror. (mycket svårt mellan lillebror och pappa+ praktiska orsaker till att vi inte kan åka allihop på en gång) Att dölja för min lillebror att vi skulle resa till farmor utan honom kändes riktigt uselt, då jag och lillebror har en väldigt god kontakt. Nåväl. Jag talade om för pappa hur jag kände det, och han svarade att visst skulle jag berätta för Tobias, det var mest av gammal vana att han hade sagt att det skulle hållas tyst. Detta gjorde mig väldigt glad och lättad! Jag kommer från en ganska trasig familj med mycket vrede, lögner, våld, mörkande och antikommunikation som följd av skillsmässa och missbruk, så detta ser jag som ett litet kärkommet genombrott. Bra tråd! Grattis yaya! | |