Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kockelikocke | 2008-09-03 10:09 | |
![]() | Alkohol och kändisar Den senaste tiden har ovanligt många inom sport/idrotts livets kändistoppar åkt ditt för antingen rattfylla eller att ha festat så hårt (handbollslandslaget) att dom slagit sönder hotellrum och dagen efter glömt att dom gjort de. Eller de enligt många "normala" som simlandslaget gjorde, drack ett par öl i landslags dräkten under OS.... Allt detta är enligt mig helt oacceptabellt.... Listan går att göra lång men vad jag undrar är: Vad ska man göra för att få svenskar att dricka alkohol på ett normalt och accepterat sätt där folk sätter gränser efter vad dom klarar.... Svenskar kan inte dricka alkohol! Dessa "idoler" ska ju vara förebilder för dagens ungdom??? /kockelikocke | |
| Helröret | 2008-09-03 10:27 | |
![]() | Känns som att du inte gillar att kröka. | |
| zmiley | 2008-09-03 10:42 | |
![]() | Jag tycker det är orättvist. Dricker till det med jämna mellanrum, men det är aldrig nån som skriver om det. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-03 10:50 | |
![]() | de har ju ett eget liv att ta ansvar för också, man kan inte förvänta sig att människor ska offra sitt liv för att spela präktig. Ok att många av dem kan uppfattas som uppblåsta stollar, men att försöka hitta en föribild hos en man som kan hoppa högt eller sjunga en trudelut eller fälla repliker som man lät sig innantill är väl också långsökt. | |
| _abc_ | 2008-09-03 12:22 | |
![]() | Frågan är vad jag förstått av andra trådar inte särskilt relevant för just idrottare. De får bara mer uppmärksamhet än en okänd (ökänd?) svensk. Tror sedan att det finns betydligt fler avvikande, nästintill nykterister bland idrottarna ändå. Eftersom de i ungdomsåren inte skolades in lika hårt i festandet, men jag kanske drar för stora växlar. Jag tycker iaf att du her Kock har dragit för höga växlar för hur mycket just idrottare dricker. Sossarna har såpass lite tilltro till svensken att alkohol måste köpas på systembolaget. Om hönan eller ägget kom först vet jag inte, dvs jag vet inte om vi från början var för dåliga med spriten så att staten var tvungen att göra detta drag eller om svensken pga systembolagets system dricker som att det inte finns någon återvändo, för att vi är vana vid att alkohol är något jäkligt speciellt och går inte att få tag på om man kommer klockan 19:00 till systemet. Nu när man äntligen fick tag på guld är det dags att vaska, typ. | |
| micro113 | 2008-09-03 12:31 | |
![]() | Reaktionerna på svenska simlandslaget var ju klart överdrivna. Det fanns inget annat land är Iran som hade reagerat såsom den svenska ledningen gjorde -- och de har ju generellt alkoholförbud ständigt i hemlandet. Rattfylla är givetvis oacceptabelt - oavsett vem som kör full. Slår de sönder hotellrum anser jag att de likt svenssons helt enkelt får betala för de skador de åstadkommit. Sen får väl lagledningen fundera på hur mycket nytta man har av spelare som kommer bakis till träning eller match. Men moraliskt upprörd orkar jag faktiskt inte bli. | |
| Tjack Norris | 2008-09-03 12:41 | |
![]() | Vi skyller på kikki danielsson. | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-03 12:55 | |
![]() | www.expressen.se/spo...-i -schweiz På tal om kändisar idrottsmän som super,, detta är väl "höjden" i alla fall Bitte | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-03 13:06 | |
![]() | Ingår inte vodka i skollunchen i Ryssland? | |
| -Lala-la | 2008-09-03 13:41 | |
![]() | det borde ingå över allt. | |