Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-09-04 19:50 | |
![]() | Att vara kär... Är ett helvete, i synnerhet om personen i fråga inte vet om det. Kan vara lite knivigt, man vet ju att hon har allt man behöver, och lite till som hjorton på glassen. Den där trygga, känsliga, självständiga, sexiga, uppkäftiga och fullkomligt underbara jäntan som man vet att man behöver för att hållas kvar på jorden. Det är dessvärre lite jobbigt när kvinnan i fråga är så mycket äldre än vad man själv är, och det gör ju inte saken lättare att hon inte känner till min existens. Men var gång jag slänger på någon av hennes plattor, eller den nyss inkoma 7″aren, vet jag att det är till mig hon sjunger (och för sin egen del, såklart, som alla andra sång(are/erskor)). Det är min elegans hon vill rida på, det är mig hon enbart vill se klä av sig, det är mina händer som ska gnugga till det blöder… Det kan inte vara någon annan hon syftar på, lika omöjligt som Hin Håle i predikstolen i kyrkan. Det är såklart Polly jag pratar om (vem trodde ni - Posh Spice?). Självständig, smart och sjukt jävla mycket attityd. Och jag vill ha henne. Eller nä, det vill jag inte, inte på det sättet. Men jag beundrar henne oerhört mycket, och hon är verkligen en kvinna av klass. Att man inte vore sådär några år äldre, och bosatt i England… Men ännu viktigare, hon är en konstnär av sjuhelvets rang. Vad säger man inte om www.youtube.com/watch?v=S KoWi_6P0fw? Eller om www.youtube.com/watch?v=4 8GIaN7SrGU? Eller om det faktum att hon är så sjukt jävla duktig på att uttrycka behov? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-04 19:52 | |
![]() | Eh... | |
| zmiley | 2008-09-04 19:53 | |
![]() | Med dom sura länkarna får du åtminstone ha Polly för dig själv.... | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-09-04 19:55 | |
![]() | hehe | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-09-04 19:57 | |
![]() | Ja, oj, ibland är jag lite lost, och tappar bort bokstäver och sånt... inte lätt att vara människa, trots allt. www.youtube.com/watc...Ko Wi_6P0fw www.youtube.com/watc...8G IaN7SrGU | |