Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Micro84 | 2008-09-11 18:11 | |
![]() | renovering Någon som har nått bra tips. håller på att renovera sovrummet för fullt just nu...problemet är att de är en stor fettfläck på väggen där sängen stått... p.g.a att de är pressad halmmatta bakom tapeterna har vi bestämt att inte ta bort tapeterna, blir så mycke extra jobb. Utan vi kommer bara måla över dom... men hur ska vi få bort fläcken...så den inte kommer tillbaka...utan att riva tapeten...?? någon som vet?? | |
| annaanderss | 2008-09-11 18:14 | |
![]() | Jag slipade bort det "feta" när jag tapetserade om min sons rum och spacklade på det för att få det jämt. Det funkade för oss, syns ingenting och det är nästan ett år sedan. (Vi hade dock spånskiva bakom även om jag inte slipade ner till den) | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-11 18:17 | |
![]() | www.rusta.se/genvage...01 050.html Kolla denna .. finns även opå andra buriker än Rusta Bitte | |
| Micro84 | 2008-09-11 18:23 | |
![]() | har tänkt på att försöka spackla...men de brukar tyvärr synas... då de bara är en liten bit av väggen...har ingen lust att spackla hela väggen...den är ändå 5 meter bred... =) | |
| annaanderss | 2008-09-11 18:28 | |
![]() | Nej, jag slipade bara fläckarna och spacklade dem, inte hela väggen. Annars tror jag bittes länk är bra, jag kollade på sådana också men blev för snål =) Det är en ganska tjock typ av tapet som man sätter upp först. | |
| Micro84 | 2008-09-11 18:34 | |
![]() | jo vi letade efter sånt först...men såg nu att den va väldigt dyr...och vi är osså lite snåla...haha vi får försöka spackla....min man trodde de skulle funka...=) | |
| Tess 08 | 2008-09-11 18:39 | |
![]() | Man kan måla med någon form av oljefärg på fläcken, då det sällan går igenom en sådan... | |
| snorklan | 2008-09-11 20:07 | |
![]() | När jag målade om i min första lägenhet satt det en äckligt stor fettfläck på sovrumsväggen. Fick ett tips om att grunda med takfärg och det täckte jättebra, fläcken syntes inte till igen. | |