Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 030 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amiable | 2008-09-17 12:13 | |
![]() | Utveckling? Galna uppfinningar... Idag visade de på tvn en mascara som hade motor. Undrar vad som kommer näst! Vet du nån galen uppfinning? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-17 12:18 | |
![]() | Finns ju hur många galna uppfinningar som helst. Att sätta motor på en massa saker för att spara på våra krafter och sen gå på gymmet för att bygga muskler som vi inte får på grund av alla uppfinningar med motorer på... Sjukt eller hur.. Jag är nog den enda som har handdriven gräsklippare i mitt sommarboendeområde och ingen av grannarna har särskilt stor gräsmatta. | |
| Amiable | 2008-09-17 13:26 | |
![]() | Ja det är rätt ovanligt idag tror jag. Vi har det med här, handdriven gräsklippare. Men det är bostadsbolaget som handhar dem åt hyresgästerna. Ja... lite sjukt är det nog iaf... undrar hur det kommer att sluta..*ler* | |
| Smussel | 2008-09-17 13:45 | |
![]() | popcornmaskin till hemmet elektrisk brödsåg - "" - äggkokare | |
| pepsilove - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:09 | |
![]() | Man kan väl sammanfatta att många köksrelaterade uppfinningar är rätt så onödiga... Dom kanske underlättar köksarbetet, men frågan är: hur jobbigt är det egentligen? Dessutom tar de extra plats. Lökhackare - eller kniv och skärbräda Vattenkokare - eller kastrull och spisplatta Elektrisk burköppnare - eller en handdriven burköppnare Bara för det så kommer jag inte på några fler... Men många fler finns det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:10 | |
![]() | Går det inte åt mer energi att koka vatten på spisen vs vattenkokaren? | |
| asboi | 2008-09-17 18:12 | |
![]() | religion | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:14 | |
![]() | Micron - eller planering Elivisp - eller handjagare Elektriskt våffeljärn - eller ett gammalt hederligt i gjutjärn Elektrisk spis - eller bära in ved Dammsugare - eller sopborste o skyffel | |
| pepsilove - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:15 | |
![]() | trashone - Det är möjligt. Men man kan ju koka flera liter på spisen och frysa in så behöver man bara ta fram lite och tina nästa gång man vill ha te! :-D ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:30 | |
![]() | *asg* | |