Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| På alla fyra - Ej medlem längre | 2008-09-20 11:37 | |
![]() | Vuxenblöjor Jag känner en kille som känner en annan kille som jobbar inom vården. Den killens företag har ingen telefon och inget bredband för tillfället så jag måste fråga via min kompis kompis, hans bros granne. Vart köper man vuxenblöjor? Om ni hittar så vill tydligen han ha den luktfria varianten, man råder sig själv som han sa som han hörde att hans patient sa. | |
| mrsmuffin | 2008-09-20 11:39 | |
![]() | Vuxenblöjer får man utskrivet av distriktsköterskan på vårdcentralen/hälsocentra len. Finns även små vuxenblöjor för urininkontinens ute i daglighandeln | |
| Sotfinger | 2008-09-20 11:43 | |
![]() | och på apoteket | |
| På alla fyra - Ej medlem längre | 2008-09-20 11:47 | |
![]() | Tack, stäng tråden nu innan det blir perverst. | |
| På alla fyra - Ej medlem längre | 2008-09-20 11:48 | |
![]() | En fråga till. Kan man köpa uppblåsbara djur på apoteket också? har en kompis som känner en kille som har en rädd kanin, han tänkte att han ska köpa lite uppblåsbara djur som är naturligt utformade (med alla hål) för att lära kaninen att det inte är farligt. | |
| Sotfinger | 2008-09-20 11:50 | |
![]() | Som sagt, kanske bäst att stänga tråden. | |
| miss_boss | 2008-09-20 12:18 | |
![]() | Haha håller med stäng tråden. Det känns lite som att de är en jälv som talar när man säger att de är en ja känner som känner en eller liknande. | |
| På alla fyra - Ej medlem längre | 2008-09-20 12:24 | |
![]() | miss_boss Du säger rakt ut att jag vill ha på mig kanindräkt och ligga med män iklädda vuxenblöjor. Jag tar inte lätt på den anklagelsen. Vi kommer höras av via våra advokater. | |
| vulcan | 2008-09-20 12:26 | |
![]() | Ja käre nån... Rensar inte utan låter den här tråden stå kvar som ett slags äreminne över vissa pojkars oupphörliga ansträngningar att få uppmärksamhet och skapa sensation meddelst underlivshumor. :-) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.