Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-09-20 11:59 | |
![]() | Dagens mediala offerporträtt www.dn.se/DNet/jsp/p...p; a=830490 DN tar upp jakten med aftonbladets "det nya hårda sverige". Men blev det inte lite väl blekt..? Att beklaga sig över Ryan Air är lite som att beklaga sig över ett sms-lån. Någonstans tycker jag att vi tar beslut som är behäftade med en rätt uppenbar risk (mot att det är billigt eller tillgängligt). Sådant får man ta ansvar för själv. Det är inte riktigt i samma liga som den där mannen som inte får sjukpenning av försäkringskassan för sin cancer... Dessutom är det fånigt med dubbla efternamn. | |
| På alla fyra - Ej medlem längre | 2008-09-20 12:03 | |
![]() | Nu känns det som du lusläser alla tidningar för att hitta just dylika trådar. Den stora skillnaden mellan aftonskämtet och DN är att AF hade valt denna nyhet på löpsedeln medan DN med all säkerhet har sparkat idioten som praktiserade på deras resebilaga. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-09-20 12:05 | |
![]() | På alla fyra: Din känsla är fel. Din analys av aftonbladet kontra dn verkar dock vettig. | |
| ANDERStG | 2008-09-20 12:09 | |
![]() | Inte ska man behöva uppleva diskriminering p g a namn och en total ovilja från företagets sida att kompensera sina misstag. Jag hade tagit det raka vägen till Plus och låtit Jerker grilla dem. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-09-20 12:14 | |
![]() | Jag ser det inte som diskriminering, utan snarare som en teknisk miss, ungefär som att sätena inte kan ta hur feta människor som helst. I vanliga flygbolag, SJ eller vilket transportbolag som helst skulle jag självklart begära nya biljetter eller ersättning. Inte av ett flygbolag som säljer biljetter från 1 krona. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-09-20 12:17 | |
![]() | Och heter han inte Sverker? Eller är det den homosexuella killen i Robinson 1999 du tänker på? | |
| ANDERStG | 2008-09-20 12:18 | |
![]() | Tja, deras tekniska miss förorsakade en förlust på 5000 kronor, inte alls en orimlig summa för två personer. Det spelar väl ingen roll hur stor del av dessa kostnader som var nya biljetter. Antagligen ett par tusen eftersom det var med kort varsel. | |
| ANDERStG | 2008-09-20 12:19 | |
![]() | Ja, de skulle bli grillade som en dubbelmacka. Jerker på baksidan och Sverker på framsidan. | |
| Bolerria | 2008-09-20 13:52 | |
![]() | Det nya hårda Storbritannien www.metro.se/se/arti.../i ndex.xml | |