Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
4
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade46
Mobilspel
Pågående20 052

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Basta - Ej medlem längre2008-09-24 00:36
Antal inlägg: 3528

Årstider, vilka trivs man med?
Jag älskar hösten, kan det vara så simpelt att jag fyller år på hösten och förväntar mig paket.
Ni som fyller på andra årstider har ni samma känsla?

run-marie2008-09-24 00:56
Antal inlägg: 1806

Nej jag gillar inte alls hösten, för sen kommer vintern, mörk, lång och kall.

Våren är bäst då har man en underbar årstid med alla blommor och och sol, värme och hela underbara sommaren. Jag fyller i augusti, men det spelar ingen roll alls.

Basta - Ej medlem längre2008-09-24 01:01
Antal inlägg: 3528

run-marie du är en solromtaniker. Men jag kan berätta en hemlighet för dig. Efter höst och vinter så kommer din vår.

run-marie2008-09-24 01:15
Antal inlägg: 1806

Tack Basta, det är den jag går och ser framemot. Om bara 3 månader är det julafton (inte klokt så fort åren går) och sen vänder det igen mot ljusare tider.

Om du inte har fyllt år än så grattis i förskott!

Det som är fint på hösten innan alla löven ramlar av är dessa otroliga färger på träden, det är verkligen vackert.

Nu är det dags att gå och sova bort några timmar till. God natt på dig!

micro1132008-09-24 01:21
Antal inlägg: 17542

Jag har ingen årstidsfavorit längre.. tycker alla fyra är lika tunga.

illiterate - Ej medlem längre2008-09-24 01:26
Antal inlägg: 6521

Håller med micro113. Fast sommaren brukar ändå vara trevligast, några dagar i juli/augusti.

Pingiskillen - Ej medlem längre2008-09-24 02:15
Antal inlägg: 947

Oki alla älskar ingenting.

emsut2008-09-24 05:52
Antal inlägg: 198

höst och vår. ibland vinter. helst inte sommar.

linda2132008-09-24 06:53
Antal inlägg: 3

Jag tycker att under hösten kan man längta till/se fram emot vintern, under vintern kan man längta till/se fram emot våren, under våren kan man längta till/se fram emot sommaren och under sommaren kan man längta till/se fram emot hösten.
Årstiderna har alla för/nackdelar.
Ska jag välja en tar jag nog ändå sommar.

fashionbaby - Ej medlem längre2008-09-24 08:07
Antal inlägg: 1152

Jag vill ha vinter. För det är mysigt.. och för att jag fyller år. Annars håller jag mig redigt till sommaren :)

strataeast - Ej medlem längre2008-09-24 08:15
Antal inlägg: 561

Den bästa årstiden är alltid den som precis passerat (förutom hösten som alltid är outhärdlig).

Amiable2008-09-24 08:34
Antal inlägg: 1365

ALLA är bäst! Skulle inte vilja bo i nåt annan land pga årstiderna (bl a).
Det ena skulle inte finnas utan det andra...
Men _OM_ jag måste välja, isf våren tror jag med allt nytt som kommer...lr näää....hösten och alla vackra färger och myset inomhus... men sommaren är härlig med solen och värmen. Fast jag älskar att skotta snö..det enda som är isf är att det blir blaskigt här nästan meddetsamma bara :(
Fasen kan inte bestämma mig!

Gigi512008-09-24 09:29
Antal inlägg: 271

Jag föredrar nog hösten. Den är så fri utan alla måsten som man har på våren. ( som man ju tyvärr skapar själv). På våren längtar man till sommaren och när sommaren äntligen kommer, så är det så varmt att man knappt orkar med det. Hösten när den är som bäst med hög luft och härliga färger är lugnande på något sätt tycker jag. Och att tända ljus på kvällen när mörkret faller är ju också rogivande.

vulcan2008-09-24 10:06
Antal inlägg: 7666

härliga höstdagar som den igår är på sitt sätt lika sköna som en sommardag. Bäst gillar jag nog annars senvåren och tidiga sommaren. Vintern är åt helvete och jag hoppas att jag som äldre ska ha ekonomiska och praktiska möjligheter att tillbringa en större del av den på Kanarieöarna eller nåt i den stilen.

Buttercup 12008-09-24 10:17
Antal inlägg: 98

Alla årstider har sin charm tycker jag... Har lite svårt att välja, på hösten är det ju så mysigt att sitta inne med tända ljus, en filt, lite the och en bra bok eller film, eller gå i skogen en solig höstdag. Vintern är det också en massa tända ljus som gäller, baka och ha julstök, picknick i pulkabacken.
Våren är så skön med sitt ljus som kommer efter en lång vinter, allt föds på nytt, det porlar lite här och var när snön smälter.
Och svensk sommar, ja vad vore livet utan den, regniga dagar att mysa på, sol och bad, grillkvällar med lekar...

Jag tycker att alla årstider är bäst :D

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?