Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BrottArne | 2008-09-25 15:02 | |
![]() | Lärare Jag har gått i skolan nu i 5 veckor och det finns en lärare som jag tror håller på att flirta med mig. Är detta Allvarligt eller behöver jag inte bry mig om det ? | |
| le-lou | 2008-09-25 15:07 | |
![]() | jätteAllvarligt - jag skulle säga nog så allvarligt att ett giftermål vore på sin plats. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 15:07 | |
![]() | Känns lite omöjligt att avgöra om det är allvarligt eller inte eftersom vi inte vet ngt alls om situationen. Det är väl ganska lätt avgöra för dig själv dock. Om du tycker att det är ett problem så är det det och då kanske det är läge att snacka med ngn. | |
| Minta | 2008-09-25 15:10 | |
![]() | Något jag tycker verkar konstigt är att det är många rättsfall i USA nu där kvinnliga lärare haft sex med minderåriga manliga elever. Jag har svårt att tro att detta är sant, men jag kanske är naiv. | |
| BrottArne | 2008-09-25 15:14 | |
![]() | Okej, ville bara kolla med er först ^^. | |
| run-marie | 2008-09-25 15:23 | |
![]() | Bara för att dom ev har haft sex med eleven i USA behöver det ju inte betyda att din lärare (förhoppningsvis kvinna) vill samma sak. Hon kanske bara gillar dig helt enkelt. Du kanske påminner om nån hon har varit ihop med eller varit förälskad i tidigare. Var glad att hon gillar dig och händer det inget annat så är det väl OK? | |
| Suds McDuff | 2008-09-25 15:23 | |
![]() | Kom ihåg att bara för att människor av det motsatta könet är vänliga mot dig så behöver det nödvändigtvis inte betyda att dom flirtar med dig. Sen kan det också vara så att hon bara nöjer sig med att flirta och sen får det vara bra med det. Kan ju söka uppmärksamhet, av olika anledningar. För om jag ska va ärlig så tror jag inte att det kommer bli nåt mer än just flirtande. Om hon inte vill få sparken, och dras med skammen att ha haft nåt ihop med en elev förstås... | |
| BrottArne | 2008-09-25 15:36 | |
![]() | Okej, Tack Run-marie och Suds McDuff :D | |
| run-marie | 2008-09-25 15:45 | |
![]() | Varsågod, tycker iaf att du kan känna dig lite smickrad :-) | |
| BrottArne | 2008-09-25 15:46 | |
![]() | ja det gör jag verkligen hon ser ju bra ut ^^ | |