Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-30 23:14 | |
![]() | UFO och YOGA Hej, om ni gillar något av det kan ni gärna skriva en rad här, eller om ni är intresserade, eller om ni bara vill säga nåt. Men jag kan tänka mig att tex ILLIterate kommer med roliga länkar. Detta är inte ironi, utan ett hjärtligt intresse. Dessutom vill jag lära känna er bättre, era andliga sidor. Vem vet, en dag kanske vi gifter oss? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-30 23:22 | |
![]() | okej.. tyst som i graven men OKEJ, det säger ju lite om klientelet här | |
| DennisPlz | 2008-09-30 23:26 | |
![]() | UFO? Den flygande varianten eller åt Dileva-hållet? Yoga är trevligt, men Yoggi är godare. Andliga sidor? Du vill välja ut de viljesvaga stackarna för närmare granskning? Ingen dum idé, de bör vara lättare att dupera. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-30 23:28 | |
![]() | www.random-good-stuf...ek -island/ Något för svenska kyrkan att anamma för att dra till sig betalande.. eh guds barn. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-30 23:30 | |
![]() | egentligen klickar jag aldrig på länkar men fint att ni skrev jag ser er som mina vänner nu dennis; är det inte samma sak? | |
| DennisPlz | 2008-09-30 23:35 | |
![]() | Nej, Dileva flyger bara i bildlig mening - både med och utan psilocybinintag. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-30 23:40 | |
![]() | jag tror inte han drogar | |
| Miss A | 2008-09-30 23:48 | |
![]() | Hejja YOGA! Bra för välbefinnandet på många plan!! ... Jag praktiserar inte så flitigt just nu.. men är utbildad instruktör. UFO;n och utomjordingar har jag inget att säg om.. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 09:01 | |
![]() | jag går på bikramyoga det är häftigt 40graders värme osv jag kan rekommendera det. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 09:28 | |
![]() | dessutom har jag sett ett ufo men ni behöver inte tro mig jag kan inte bevisa det | |
| UFO-conta | 2008-10-01 09:47 | |
![]() | Viljesvaga?! Hahaha. Jag tror på att UFO:n finns men jag är väldigt envis, så viljestyrka har inte nåt samband med tro på UFO:n i mitt fall. :) Yoga sysslar jag inte med, men anser att det är väldigt bra. Yoga ligger ju nära UFO för mig i o m mitt grundliga intresse för New Age. Yoga funkar fint för min morsa, hon får ett lugn och blir avslappnad av det. Däremot är jag initierad reikihealer. Helar inte speciellt ofta men har fått goda resultat de få tillfällen jag utfört det. Att UFO:n finns är inte direkt något konstigt. Varför skulle vi veta vad allt som vi ser flyger är? Vi vet inte allting om alla andra fenomen i världen heller. Jag var fältarbetare för UFO-Sverige en kort tid på 90-talet. Undersökte bl.a. en sädesfältscirkel som var 35 m i diameter. En bild på den finns i Claes Svahns (UFO-sveriges ordförande) bok om UFO:n (minns inte titeln). | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 09:54 | |
![]() | ufo-conta: ja dig känner jag ju, hej :) | |
| Lyssus | 2008-10-01 10:41 | |
![]() | Healing funkar med mina händer oxå :-) Yoga... kanske funkar för andra, jag ger inte så mycket för det.... UFO'n jo de finns där ute sen om man menar de som flyger eller de som vandrar här bland oss som kallas så är ju en annan sak men jag tror på de flygande. Vi ska inte tro att vi är de enda som finns i universum och hur mycket vet vi egentligen om universum och allt annat våra små hjärnor inte kan ta in? "Andlighet" Har träffat mediumet Terry Evans enligt honom kommer detta med andar att bli en del av mitt liv, vilket det till viss del är redan nu, men mer längre fram. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:49 | |
![]() | lyssus: koolt :) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:51 | |
![]() | och vaddå? klart yoga fungerar, som vilken annan aktivitet som helst. Det är inget hokus pokus utan fysiska övningar som sätter sinnet i meditation och ökar kroppens helandeförmåga ter bort blockeringar osv osv samtidigt som du bygger upp styrka och balans Inget konstigt med det | |
| mrperfect | 2010-04-15 20:58 | |
![]() | det finns olika sorters yoga, en skillnad är manlig och kvinnlig Yoga, på denna länk kan man se skillnaden: mj.barczyk.se/blog/4...g- for-alla | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-04-15 21:45 | |
![]() | Skönaste yoga-haket i stan (sthlm), buddha spa. Avslappnad, laidback stämning och alltid massa gott som bjuds. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-15 21:46 | |
![]() | min kompis jobbar på yogayama | |
| Palini | 2010-04-15 21:46 | |
![]() | Skön kombination annars. =) | |
| Scrubbis | 2010-04-15 21:51 | |
![]() | Yoga är bra för kropp och själ. UFO'n är bra för sinnesron. They got some nice shit on thos planes! | |