Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Piaree | 2008-10-02 21:17 | |
![]() | Fringe Någon som kollar? Någon som sett? Vad tycker ni? | |
| crumbe - Ej medlem längre | 2008-10-02 21:20 | |
![]() | jag kikar nu. besvikelse än så länge. vad tycker du? | |
| Piaree | 2008-10-02 21:22 | |
![]() | Samma här. Hade nog för höga förväntningar. Men jag försöker ha ett öppet sinne. Trots Joshua Jackson. | |
| lovesick_ | 2008-10-02 21:25 | |
![]() | Jag började titta, blev fruktasnvärt besviken och böt kanal. Hittade tv4 film och där visas en av världens bästa filmer.. Bodyguard, så jag är nöjd ändå :) | |
| Dyslekso | 2008-10-02 21:28 | |
![]() | Dussinserie...orkade knappt se färdigt första delen. Förutsägbar och löjlig med konspirationer och fånig tankeläsning. Jag ser nästan bara kvalitetsserier nuförtiden, så det var en smärre chock att kliva ner från min höga häst och beskåda den reguljära dyngan som riktar sig till en större publik. "Kom ihåg att avsluta varje replikskifte med att glo som kossor på varandra under några sekunder. Precis som i verkligheten, liksom. Kan vi hitta på någon krystad anledning till att klä av huvudrollsinnehavaren? Bra. Och kom ihåg att jättebokstäver i 3D, det löser vilka manusproblem som helst." | |
| Piaree | 2008-10-02 21:38 | |
![]() | Va knäppt att en tv-serie 2008 ska vara så sexistisk. Hahaha Dyslekso, helt sant att dom stirrar på varann efter varje ordväxling! | |
| jellyflower | 2008-10-02 21:48 | |
![]() | Vad finns det för kvalitetsserier just nu? Gamla Sopranos, annars tycker jag det varit mkt tunnsått sen Big Love. | |
| micro113 | 2008-10-02 21:51 | |
![]() | Jag slösar just nu min dyrbara tid på serien ..... och kan bara konstatera att dys har rätt -- dom stirrar på varandra *fniss* | |
| Jollz | 2008-10-02 21:56 | |
![]() | Gav första avsnittet en chans efter att ha läst att två skådespelar från Oz var med...en chans. | |
| Piaree | 2008-10-02 22:08 | |
![]() | Pushing Daisies ska vara bra har jag hört. Vad jag vet har ingen svensk tv-kanal köpt in den än. Några frågor: Hur förväntar dom sig att hon ska minnas nått om hon är fullproppad i LSD? Är han inte lite väl dum & ödmjuk för att ha en IQ på 190? Vad kommer hända med kossan? Ser väl vem som helst att hon inte är renrasig & endast väger 263 kg. Varför ser man hans hjärna om bara huden blir genomskinlig? Om någon sa till mej "Hoppa på ett ben upp & ner & kackla som en tjur i tio minuter för att rädda den du älskar", skulle jag göra det då? | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-10-02 22:13 | |
![]() | Fringe blir tyvärr bara ännu sämre. www.weirdscience.se/...0# comments | |
| Dyslekso | 2008-10-02 22:17 | |
![]() | LSD: ja, hur kan hon var säker på att det inte bara är hallucinationer, och hur jävla bra fantombild var det egentligen hon fick fram sen? IQ 190: jo, han är typ bara ett bihang, och att berätta att man kan farsi för folk man förhandlar med slår en ju inte som så där dundersmart, precis. Inte för att det behöver vara IQ-relaterad smarthet förstås...men med den siffran borde han typ hata att glo folk i ögonen så mycket och längta till en dataskärm. Kossan får jobb som manusförfattare på Fox. Om skelettet kalkats ur vet jag inte hur ett "motgift" skulle kunna kalka till det igen. Den dagen, den sorgen, Piaree. Hur nu tjurar kacklar. | |
| Piaree | 2008-10-02 22:35 | |
![]() | Experimentet kändes såååå The Cell & The Lazarus Child. Tvillinggrejen känns oxå lite uråldrig. Vore ballare om det verkligen var samme man som på planet. Dessutom Matrix-rippad & sjukt krystad dialog. Någon borde säga till dom att spänna av. Jag kommer säkerligen fortsätta följa serien ändå. | |
| Piaree | 2008-10-02 22:53 | |
![]() | Coolt slut ändå. Visst fan ska jag försöka se nästa avsnitt. Hoppas John får exoskelett & blir en superevil superskurk. | |
| DennisPlz | 2008-10-03 01:48 | |
![]() | Lovande men krystat och med Arkiv-X-komplex. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-10-03 04:24 | |
![]() | Och vi som inte sett Fringe eller vet vad det är, ska vi hänvisas till tv-tablån alternativt tv:n för att förstå vad trådskaparen pratar om? | |
| Piaree | 2008-10-03 15:35 | |
![]() | Pg up: Du kan väl googla om du nu råkar sitta framför en dator, eller? | |
| Piaree | 2008-10-03 15:35 | |
![]() | Eller gå in på www.kanal5.se | |
| allida | 2008-10-04 00:39 | |
![]() | Har kollat på första avs. men näe jag tror inte jag pallar se resten, 12 st till finns. Kanske det blir som med så många andra som köpts in från staterna, de läggs ner när de går dåligt där. Jag håller mej till Mord i sinnet, mer relististiskt om man säger så;) | |
| Piaree | 2008-10-04 00:59 | |
![]() | Hela grejen med Fringe är ju att det ska vara övernaturliga inslag för att stå ut från uppsjön av amerikanska kriminalserier. Ja, får serien inte tillräckligt med tittare, köper dom nog inte in fler säsonger. Jag ska fortsätta kolla, tror jag. Fastnade inte för Dexter heller från början, men nu är jag helt såld, så än finns det hopp. Bara nästa avsnitt är bättre... | |