Spelrum
Giraffen18
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade30
Mobilspel
Pågående20 417

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hannaroman - Ej medlem längre2008-10-03 13:13
Antal inlägg: 3306

Ta bort nummer från Eniro osv
Jag vill ta bort mitt abbonemangsnummer från Eniro, Hitta och alla dem sidorna. Hur gör man? Innan var det väl så att man ringde ett nummer från den telefonen man inte ville ha kvar? Någon som vet nummret?
Sen är det så att det står ett nummer på mitt namn som jag aldrig har haft och jag vet inte vad det kommer ifrån. Om det nu är så att man måste ringa från samma nummer så kan jag alltså aldrig ta bort det?
Sen, kan man ta bort sitt nummer från alla sidor samtidigt eller måste man göra var för sig om man inte vill ha privat nummer men ändå inte vara med där?
Tacksam för svar :)

Tommy 19792008-10-03 13:29
Antal inlägg: 1182

Om du ringer din teleoperatör och begär hemligt nummer, så ska uppgifterna även tas bort från Eniro och liknande sidor. Vad gäller din andra fråga, så kan nog Telias kundtjänst/support (eller vilken operatör du nu har) svara på det också.

hannaroman - Ej medlem längre2008-10-03 13:32

Tack, men jag skrev att jag inte ville ha privat nummer ;D
Jag har 3, om det gör någon skillnad

Tommy 19792008-10-03 13:34
Antal inlägg: 1182

Aha, OK det missade jag. Sorry, läste slarvigt :-)

Ja, då vet jag inte riktigt vad du kan göra..... annat än att ringa kundtjänst/support hos din operatör och be om råd.

L19732008-10-03 13:35
Antal inlägg: 667

hannaroman; jag jobbar på 3 =) för att ta bort ditt nummer behöver du antingen kontakta eniro, hitta och de övriga eller så gör du så att du helt enkelt ringer 300 direkt från din telefon och hamnar hos kundservice så hjälper mina kollegor dig att göra ditt nummer "hemligt". Då kommer det att försvinna från internetsidorna. Du kan fortfarande ha en inställning i din telefon där du väljer att ditt nummer ska synas i displayen hos den du ringer till. =)

L19732008-10-03 13:38

Gäller det ett nummer som du inte känner igen så kan det vara ett gammalt nummer som du kanske haft tillfälligt för att sedan byta till ett annat nummer du haft tidigare.

hannaroman - Ej medlem längre2008-10-03 13:50

Okej va bra :D Tack!

Då kan jag ju passa på att fråga dig en sak, jag och min mamma har båda abbonemang hos 3. När hon betalade ränkningarna någon dag före helgen så verkade det inte funka på min mobil, alltså som att räkningen inte kom fram. Så då var jag utan abbonemang hela helgen, när jag skulle ringa så var det en röst som sa att räkningen inte var betald, fast den var det. Mammas hade ju gått igenom, så det var skumt. Det kom dock igång för mig efter helgen.
Men nu till själva frågan: Min wap har inte funkat sen dess, det står att det är något fel och att anslutningen misslyckades. Det funkade ju innan det så jag fattar inte vad som är fel. Har ju alla inställningar och allt sånt. Jag skulle gå in på wappen för att kolla hur mycket jag hade ringt för och då det inte fungerade så testade jag att kolla på Mitt 3, där det inte heller fungerade så jag trodde att det var något fel nånstans. Men nu funkar Mitt 3 men inte wappen, så nu fattar jag ingenting ;P
Hoppas du hängde med ;D

Eva_M - Ej medlem längre2008-10-03 16:20
Antal inlägg: 286

Har man 3 så kan man registrera sig på deras hemsida...och sen kan man kolla allt som har med abonnemanget att göra...

Vi har 3 abonnemang och det har funkat i alla år...aldrig nåt krux....

L19732008-10-03 18:03

Kontakta kundservice! =) Jag är ledig och svarar därför inte på fler frågor =) Öppettider: må-fr 8-20 lö-sö 10-19

hannaroman - Ej medlem längre2008-10-04 14:44

Eva_M

Jag är redan registrerad

L1973

Jag frågade ju dig så jag skulle slippa ringa. När man ringer dit så säger dem ändå att det aldrig är något fel, hoppades på ett ärligt svar men icke :)

trashone - Ej medlem längre2008-10-04 14:47
Antal inlägg: 18678

Eniro och Hitta har en enkät på sin sida man fyller i, funkade för mig.

hannaroman - Ej medlem längre2008-10-04 16:25

Jaså, har du länk till den? Jag är nämligen lite dumihuvudet :D

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?