Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Smussel | 2008-10-04 12:50 | |
![]() | Colin Nut "case" ley Hur länge har denne engelsman bott i Sverige? Hur länge har han varit gift med Helena B.? Och varför vägrar han fortfarande att tala svenska? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-10-04 12:58 | |
![]() | Ring och fråga honom vetja, han lär ju själv ha de bästa svaren på dessa frågor. | |
| Mimikryp | 2008-10-04 21:07 | |
![]() | Han känner sig väl tryggare med att prata engelska antar jag. Och deras ungar lär väl vara tvåspråkiga från födseln, och det är ju aldrig fel... | |
| mrperfect | 2008-10-04 22:29 | |
![]() | Vi ska nog vara glada att han inte talar svenska, den mest obegripliga rotvälskan är då engelsktalande försöker tala svenska men inte klarar fonemen :) | |
| imw | 2008-10-04 22:39 | |
![]() | Fonem, var tvungen att slå upp det =betydelseskiljande språkljud. Nå men vad spelar det för roll? Han klarar ju att beskriva den svenska kulturen från femtital och framåt. I klass med Lasse Hallströms beskrivningar av den amerikanska kulturen. Å inte är han äcklig heller, utan en synnerligen sympatisk ung man! Vi diskade ihop på Gotska sandön för några år sen. | |
| mrperfect | 2008-10-04 23:50 | |
![]() | Nä, han får gärna tala engelska för mej :) Förresten, kan man diska där, jag har varit där, finns det hus däR? , minns bara sillgrisslor | |
| mrperfect | 2008-10-04 23:53 | |
![]() | Mittåt, jag har varit på Stora Karlsö oxå och blandade ihop begreppen. | |