Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade48
Mobilspel
Pågående20 228

Forumkategorier

Användare Inlägg  
swingmatism2008-10-07 01:44
Antal inlägg: 509

ditt strå till stacken...
Under en nattlig stjärnstoftspromenad hem, under neonnebuloser och annat kreti, ifrån den stora stadens kalas... hursomhelst... lätt påverkad snubblar jag in på mcdonalds för att de har öppet dygnet om och därför att de har ett så utsökt kaffe... min, annars något ofokuserade, blick fastnar vid vad den älskvärda clownen har att säga; ifrån sitt påmålade ketchupleende (som ju är fantastiskt trovärdigt) stiger en pratbubbla som säger "...visste du till exempel att flera av våra transportbilar körs på naturdiesel som tillverkas av vår använda frityrolja?"
och jag kan inte annat än undra; skulle detta vara någonting bra? denna deras förbannade frityrolja som ligger till grund för så många ödelagda människoöden här i vårt väst. Jag är säker på att jag hade en fin anledning då jag började skriva... men ja... är det bra för miljön med diesel framställd på använd frityrolja!?

fridens liljor

Stilig_karl - Ej medlem längre2008-10-07 02:11
Antal inlägg: 4127

Om det har med McDonalds att göra så är det väl per automatik dåligt? :P

swingmatism2008-10-07 10:35
Antal inlägg: 509

nu, något redigare, har jag tillochmed lyckats skaka fram en sida... allt var alltså inte en hallucination.

www.fragamcdonalds.se/

Apan Bollo - Ej medlem längre2008-10-07 10:48
Antal inlägg: 993

Nja, nu är det ju inte så att man gör diesel av oljan:
en.wikipedia.org/wik...e_ oil_fuel

Även om Mcdonalds är ett av världens äckligaste företag så är det väl inte dåligt om dom gör det här?

Eva_M - Ej medlem längre2008-10-09 09:25
Antal inlägg: 286

Ang. McD...

I Kalmar för ett antal år sedan...så gjorde dom reklam för fettfattiga hamburgare..."bara rent nötkött"...

Sen säger dom upp avtalet med den lokala köttproducenten pga av att det var för lite Fett i färsen ???

Var är logiken i det ???

Jag gillar inte McD för när jag ätit där så smakar allt lika dant..
Allt smakar hamburgare...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?