Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade12
Mobilspel
Pågående21 445

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hopp_san - Ej medlem längre2006-02-23 10:17
Antal inlägg: 97

ny gallup - NU!!
Godisenkäten har varit uppe i tio dar - börjar vara lite uttjatat ämne, tycker åtm lilla jag!?

Man kan vi dethär laget med säkerhet slå fast att Ahlgrens bilar aldrig nånsin kommer försvinna om den godissugne nu har nåt att säga till om därvidlag medan chokladcigarretter och tiöreskolor är något som de flesta inte har nåt till övers för, ja, kanske inte ens vet om att finns?? Om de försvinner kommer fortfarande dock gelehallon att finnas hos godishandalaren liksom troligtvis också polkagrisar och möjligen lakritspipor.

VI KAN DET HÄR!!!
 
love connect2006-02-23 11:44
Antal inlägg: 58

kom på en egen gallup då! ska du gnälla kan du väl åtminstone göra det på ett konstruktivt sätt, annars blir det bara.. öh.. gnälligt!

ny gallup: vad är du mest rädd för?
* syndafloden
* fågelinfluensan
* USA
* miljöförstöringen
* att åka fast för fildelning
* neretid för betapet
 
hopp_san - Ej medlem längre2006-02-23 12:18
Antal inlägg: 97

oj

jag kände mig faktiskt inte alls gnällig så det var ju tråkigt om det lät så - det finns ju så många oerhört knepiga människor (se ovan?) att tanken inte ens slog mig att jag själv borde försöka bidra...
 
monk - Administratör2006-02-23 12:26
Antal inlägg: 2370

Fantasin för nya frågor börjar ta slut, men vi kör på powmax förslag..
 
love connect2006-02-23 15:49
Antal inlägg: 58

ojdå, hoppas att det inte startas rykten nu p.g.a. sista alternativet :D

 
love connect2006-02-23 16:21
Antal inlägg: 58

(dvs. det näst sista alternativet i själva omröstningen)
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-02-23 17:38
Antal inlägg: 255

Varför inte lite roligare omröstningar. Som tex "Vem skulle du vilja ta en drink med?", "Vem skulle du kasta en drink i ansiktet på?" eller "Vem är mest trolig att vara alkis?". Och sen som svar lite roliga kändisar.
 
Zizzi2006-02-23 18:31
Antal inlägg: 866

Varför inte göra en omröstning för de som hoppar in i ens rum titt som tätt, fastän man skrivit vilken rating man lägst vill spela mot:

Tex:
Kan du läsa?
1. Ja
2. Nej

:-)

Nej, men allvarligt...en omröstning om den där gröna pilen kanske?

Använder du den gröna pilen vid dörren innan du kliver in hos någon som ska starta spel?
1. Ja
2. Nej
3. Ibland

För det verkar som om många inte vet om att den funktionen finns. De hoppar i i ens rum och kan hoppa ut precis när man startar spelet.


 
Vigdir2006-02-23 18:35
Antal inlägg: 3722

Vilket får mig att be eder alla: observera lilla gröna pilen! Och använd den, snälla! Om den gröna pilen kan sägas med ett citat från Hasse&Tage. "Den är vacker, den är nyttig och den finns!"
 
steglitsen2006-02-23 22:17
Antal inlägg: 56

Lämplig fråga hur många vet vad växthuseffekten är ?
Vilka gaser orsakar den ? Hur bildas de ? Vad kan jag göra ?
 
Blue Ztar2006-02-23 22:40
Antal inlägg: 1065

Blanda bara inte ihop växthuseffekten med den globala uppvärmningen, vilket många gör. Växthuseffekten är positiv och viktigt för livet på jorden. Utan den skulle temperaturen vara runt 30 grader kallare, om jag inte minns fel.
 
steglitsen2006-02-23 23:25
Antal inlägg: 56

Det vet jag väl men hur vi påverkar den nu och hur mycket snabbare.
liknande exempel är för vid pass 300 miljoner år sen och hur mycket dog ut då ???
 
skittish2006-02-24 00:24
Antal inlägg: 20

haha hur skulle en sån gallup se ut hade du tänkt dig?
 
steglitsen2006-02-24 16:45
Antal inlägg: 56

Vet du hur växthuseffekten fungerar och påverkas ? t.ex
Bara ett inlägg för att få alla betapetare som är så vetgiriga att ta reda på mer om de inte visste.
Möjligen dumt men ett försök.
Själv slog jag upp furor precis.Inte för att rädda världen men.....
Punkt slut !!!!
 
Pastor Green - Ej medlem längre2006-02-27 20:18
Antal inlägg: 192

Vad det världsomspännande brittiska företaget Gallup måste gnugga sina händer när man använder dess namn istället för "enkät" eller "undersökning" här på Beta.
 
Svalbard2006-02-28 01:06
Antal inlägg: 35

Gallup är efternamnet på forskaren/uppfinnaren (amerikanen) George Gallup. Han tog fram metoden för opinionsundersökningar.

en.wikipedia.org/wik...rg e_Gallup

Gallup finns med i SAOL = opinionsundersökning
 
glåpord - Ej medlem längre2006-04-04 11:06
Antal inlägg: 66

vårkänslorna kommer tydligen att övergå i sommarkänslor innan det blir nån ny enkät!? har inte den också varit uppe rätt länge redan..? de som röstade när den kom upp kanske inte hade några vårkänslor då men fick de rösta på nytt kanske svaret blev "ja, man håller på att storkna av alla vårkänslor". men kanske det är meningen att den ska ligga där och på nåt sätt illustrera att ju större den blå skivan av kakan blir desto fler amoröst relaterade rullningar syns också i reklamfönstret?
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-04-04 22:41
Antal inlägg: 255

Appropå telefonförsäljare. Jag tycker bara det är kul, om det är en rolig försäljare. Givetvis brukar jag aldrig köpa nåt, men det är kul att driva med dom och fråga om dom vill köpa en gammal tv man har stående eller nåt, då brukar dom bli skitpaffa.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?