Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 20 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jellyflower | 2008-10-07 16:53 | |
![]() | undanflykter i hets Konstigaste hittills var han som svarade "Jag är upptagen, ser melodifestivalen" när jag föreslog lite högre tempo i ett parti hets som jag startat. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-07 17:45 | |
![]() | Är det något som är irriterande så är det när motståndaren säger till en hur fort man ska lägga! Jag har stött på folk som tycker att man ska öka takten och sen i slutet så kan det mycket väl vara så att den som ville ha högre takt har mindre tid kvar än man själv.. Nej håll du den takten du vill så håller jag min. Finns även de som, när det inte går så bra för dem, klagar över att motståndaren får alla de bra brickorna osv. Som om inte det händer alla... | |
| rymdisk - Ej medlem längre | 2008-10-07 17:51 | |
![]() | bizzzy: Jag skrattar bara här bakom min skärm när sånt händer :) | |
| wesse4 | 2008-10-07 17:58 | |
![]() | Sjukt Det jag retar mig på är att man får gå över sin tid. Ibland planerar jag att ja jag kanske ska kolla på ett program om tio minuter då tar jag ett hets spel i mellan, men om du motståndaren kan gå över sin tid med hur mycket som helst så blir de ju inte hets längre. Spelet borde stoppas när den enes tid går ut och så borde den som har tid kvar få plus poäng | |
| run-marie | 2008-10-07 18:04 | |
![]() | Det finns ju folk som startar spel och plötligt mitt i frågar om vi kan passa oss ur för att man måste göra det eller det. Visst är jag en snäll människa men inte sååååååå snäll. Brukar svara att om du har så bråttom får du väl ge upp. jag har tid. Hur brukar ni andra göra? Är ni lika "elaka" som jag? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:06 | |
![]() | Det har aldrig hänt mig faktiskt. Om det händer så svarar jag beroende på mitt humör. Kan hända har jag en bra dag... | |
| run-marie | 2008-10-07 18:12 | |
![]() | OK, bizzzy, men om man startar ett spel vet man ju hur lång tid det tar och då ska man ju inte helt plötsligt till jobbet eller iväg på nåt annat? Jag brukar iaf beräkna om jag hinner de minuter det tar och om jag hinner annars avstår jag från att spela just då. :) | |
| Piaree | 2008-10-07 18:21 | |
![]() | Japp. Passar mej aldrig ur, utan ber motståndaren ge upp. Man startar inte ett spel om man inte har tid. Annars är jag oxå ganska snäll & tolerant (utom mot misstänkt fusk, men det är en annan tråd). | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:09 | |
![]() | Jag passar aldrig ur ett spel.. Den som gått in i leken får leken tåla... Fattar inte att man startar upp ett spel om man inte har tid ??? | |
| Femme_Fatale | 2008-10-07 20:15 | |
![]() | Har aldrig varit med om att motståndaren bett om att passa sig ur spelet. I vilket fall som helst skulle jag aldrig göra det. Däremot händer det att jag godtar paus när jag spelar stress. Kan inte komma ihåg att nån frågat i nåt hetsspel, ännu mindre i panik. =) | |
| Sangria | 2008-10-07 20:17 | |
![]() | Så om det ringer på dörren, något händer med tex barnen eller det börjar brinna då fortsätter ni lugnt att spela? Det kan faktiskt hända saker som man inte hade planerat . Åtmonstone för oss som har ett liv utanför Beta | |
| micro113 | 2008-10-07 20:21 | |
![]() | Sangria Om det händer sådana saker så struntar jag i alfapet och lämnar datorn. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:28 | |
![]() | Haha, "jag ser på melodifestivalen". Jag hade blivit asförbannad! :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:31 | |
![]() | *asg* Den kommer jag köra med nonstop. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:39 | |
![]() | är med dig trash... sjukt bra ovasett vad... Funkar på jobbet med :-D | |
| MYSTRA | 2008-10-07 20:46 | |
![]() | Har varit med om att nån bett mig snabba på i ett stress-spel men jag tuffade lugnt vidare och höll mig inom tidsramen. Bara att köra ett snabbare spel om man har så bråttom. Jag har ibland oturen på kvällarna att min 8-månaders tjej vaknar och är otröstlig och bara måste ammas (gubben räcker liksom inte) och då är det bara för mig att avbrya. Hände alldeles nyss. Har aldrig vågat fråga om nån vill passa sig ur eller pausa, de skulle säkert tro att jag fejkade... | |
| elbin1 | 2008-10-07 20:53 | |
![]() | Jag skulle bli irriterad om någon började tjata om att jag skulle spela snabbare! Reglerna ser ju ut som de gör och då får man väl acceptera det. Jag har varit med om att en person velat att vi skulle passa oss ur och eftersom jag var relativt ny här vågade jag inget annat än göra som hon sa... | |
| Noma1 | 2008-10-07 20:59 | |
![]() | Men man måste väl inte be någon passa?. Det finns ju en pausknapp och om motståndaren är liiite sjysst så pausas spelet i 10 min el nåt sånt. Det är ju bra om man bli akut kissnödig eller om det ringer på dörren el. dyligt. En del säger Ja och en del Nej. Shit happens även om man försöker ta ett spel utan störningar. | |