Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 20 201 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:09 | |
![]() | Vad har ni för ticks när ni kommer hem??? När jag kommer hem så måste jag inom loppet av 10 minuter byta från arbetskläder till sköna kläder. När jag var liten så var jag tvungen att kissa ungefär 1 minute innan jag kom hem och låste upp dörren med bena i kors 95% av gångerna. Vad har ni för grejer för er? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:11 | |
![]() | Direkt när jag kommer hem så åker allt av och på kommer lediga kläder, byter från linser till glasögon och sätter på datan och musik. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:12 | |
![]() | Va? Var du tvungen att kissa i 1 minut INNAN du kom hem? =) Klädbyte gäller även här inom loppet av 10 minuter, och att sätta på en kanna kaffe. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:15 | |
![]() | ja det var himla jobbigt, säger inget annat. Min syster hade samma grej. Precis som när vi bägge insåg en gång på Autobahn att vi var tvugna att låsa våra dörrar samtidigt för att motstå lusten att öppna dom... | |
| Piaree | 2008-10-07 18:18 | |
![]() | På med raggsockor, dator & tv fortast möjligt. & så pratar jag med mej själv resten av kvällen. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:30 | |
![]() | Vill ju inte kalla det för ticks precis... Men mina strumpor åker av fort som f*n, och sedan sätter jag på datorn och blir sittande där resten av kvällen:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:32 | |
![]() | Bhn måste av.. i övrigt är det mest kaos, olika varenda gång | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:32 | |
![]() | soapan- blir fortfarande alltid kissnödig cirka 1 minut innan jag kommer innanför dörren. lustig liten egenhet som är ett tecken på psykosomatisk inverkan kanske. förändringar i kroppen styrda av en oupplyst del av psyket. är säkert påverkad på tusen andra sätt också, i alla möjliga sammanhang. när jag är själv tycker jag inte om att röka- det har en obehaglig effekt på mig- yrsel och lätt illamående. när jag röker i sociala sammanhang känner jag inte av den effekten alls. antar att det är för att min kropp är i ett annat "läge"- dvs mindre känslig för vissa influenser. det kanske är ett slags försvar som blir triggat av att mitt sinne är på "på vakt" i sociala sammanhang? känsligheten som jag upplever när jag är själv är väl ett bra och finstämt instrument? (talar med mig själv) | |
| Piaree | 2008-10-07 18:36 | |
![]() | carlmartin: Exakt samma med mej med rökningen. Skönt att höra, trodde bara det var mej det var fel på ;-) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:39 | |
![]() | 1. Pratar med katten 2. Startar datorn 3. Gör upp eld | |
| Tess_80 | 2008-10-07 18:49 | |
![]() | Gå ut med hunden, sen åker myskläderna på och sen startar alla bestyr. när allt sånt är klart brukar jag slappa lite antingen framför datorn eller framför tv:n. Jag å sambon är så trötta på vardagarna så vi orkar inte göra så mycket då utan det blir på helgerna. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:54 | |
![]() | Sopan; kommer hem från vad? jag måste sätta på duschen jämnt antal gånger när jag duschar. Om vi snackar tvångsbeteenden. Eller snackar vi vanor? | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-07 18:56 | |
![]() | rättelse: Soapan inte Sopan | |
| LenaG | 2008-10-07 19:00 | |
![]() | Byter om... Kissar... | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 19:04 | |
![]() | när man kommer hem liksom... inget stränge | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 19:08 | |
![]() | Carlmartin.... Varför täcke på huvudet??? | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-07 19:17 | |
![]() | Av med kläderna och på med mysmorgonrocken om jag ska vara hemma annars har jag snott gubbens mjukisbyxor som jag använder.. Sätter mig vid datorn kollar visa bestämda sidor, Bitte | |
| -Beautiful- - Ej medlem längre | 2008-10-07 19:23 | |
![]() | på med kaffebryggaren....ett måste | |
| mrperfect | 2008-10-07 19:26 | |
![]() | Finns inget jag alltid gör förutom att ta av skorna men det brukar vara något av dessa beroende på den aktuella situationen: -det är ofta dax för mat och då raskar jag mig att tvätta händerna -starta datorn för att kolla mail -in på hemlighuset -öppna fönstren -ta ut något ur frysen -ringa något telefonsamtal så då blev det "ta av skorna" fast om jag har handlat så kanske jag går ut i köket med grejorna ändå :) | |
| Mange0 | 2008-10-07 19:37 | |
![]() | det är myskläder på som gäller.. sommartid oftast naken eller väääldigt lätt klädd. Vintern är de för kallt eftersom katt kräket envisas med att vara ute på balkongen så dörren måste stå öppen -burr- sen brukar det tyvärr bli ett antal timmar här... | |