Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 20 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tefatstjuven - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:06 | |
![]() | När? Har frågat det förr och frågar igen. När ska alla vi som bara spelar klassiskt bräde, och som är innerligt trötta på att leta oss trötta i ett hav av slumpade spel, få tillgång till ett rum med bara klassiska spel? Jag vet att det lovats övervägas länge av admin., gått prestige i frågan, dryftats(ja jag har skrivit förr om det), ältats med div. argument typ att det inte är prioriterat osv osv. MEN om man tittar på alla er som tillhör kategorin bättre skiktet av betapetspelare(vilka rimligtvis lägger ganska mkt tid på spelande) står det ganska klart att de flesta tillhör klassisktbrädekategorin. Borde inte ni(vi) kunna få bli hörsammade i denna Lilla fråga? Jag vet att jag har många som håller med, men som ej orkar tjata mer. Faktum är och kommer att förbli att ca 85% av alla skapade spel är slumpade, vilket innebär och kommer att innebära att vi klassiker:) får lägga sammanlagd orimlig tid på att söka spel. | |
| DennisPlz | 2008-10-07 23:08 | |
![]() | När ska trådtitlarna bli vettiga? | |
| Intet | 2008-10-07 23:09 | |
![]() | Men ärligt talat..så extremt mkt tid tar det väl inte för dig att lägga upp ett spel själv? Folk stör sig på de mest skumma saker | |
| tefatstjuven - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:11 | |
![]() | Ok jag insåg att jag gjorde ett misstag dennis. Har du en uppfattning i sakfrågan? Spelar du bara klassiskt Intet? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:13 | |
![]() | NÄR kommer ufona att landa? tefatstjuven? har du nåt med det här att göra? | |
| Intet | 2008-10-07 23:13 | |
![]() | Yes jag spelar enbart klassiskt och jag har då aldrig stört mig på detta | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:14 | |
![]() | *s* nu måste jag dra lite på smilbanden. Om många vill ha ett eget "klassiskt" spelrum, går det inte att göra det då? Egentligen är det ingen dum idé att ha olika spelrum för olika "tider". Eller tänker jag fel? | |
| tefatstjuven - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:39 | |
![]() | Jag vet bara att det florerade en namninsamlingstråd med folk som önskade samma sak som jag(standardrum). En stor majoritet av namnen var spelare i spannet 2500-3200(ca 50 namn i ovanstående kategori? en del andra). Problemet var att denna lista togs bort under mystiska omständigheter, och sedan dess är det lite tabu att önska öppet. Glöm vad jag skrivit, ta bort tråden, godnatt. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-07 23:41 | |
![]() | spannet? är du min farmor? | |
| Elmis | 2008-10-07 23:43 | |
![]() | Man kan alltid störa sig på och gnälla på slumpat. :) | |
| Elmis | 2008-10-07 23:43 | |
![]() | Man kan alltid störa sig på och gnälla på slumpat. :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.