Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade45
Mobilspel
Pågående20 228

Forumkategorier

Användare Inlägg  
PappaMonster - Ej medlem längre2008-10-09 10:57
Antal inlägg: 127

Erotiska talismaner
Jag tror det var hösten -95, jag befann mig på resa genom Österrike, folkdräkternas och sexualbrottens hemmaarena. Dagen hade långsamt sugits upp av mötande bilars strålkastare och när jag såg ett motell inklätt i rosa lampor som blinkade fnaskigt svängde jag av och bad om ett enkelt rum.

Receptionisten, en man med för långa mustascher som flera gånger kastade bestörta blickar på sina händer, som om dom hade gjort något så hemskt att han inte riktigt ville tro på det, gav mig nyckeln till rummet och en tegelsten. Han sa att om man sover med en tegelsten under kudden kommer man att drömma erotiska drömmar om sin tilltänkta.

Jag cencurerar natten, eftersom det finns barn på betapet, men jag vaknade hålögd och svettig, darrig på ett sätt som får mig att tänka på avtändningar och tomtebloss, fråga mig inte varför.

Ända sedan den natten på motellet i Österrike har det ilat i skrevet så fort jag får syn på en tegelsten.
Har du något livlöst föremål som gör dig sexuellt upphetsad eller borde jag spärras in?

Sköldmö - Ej medlem längre2008-10-09 11:11
Antal inlägg: 95

Sic...

Margana2008-10-09 11:27
Antal inlägg: 826

Sök för det där, det gjorde David Duchovny....

vulcan2008-10-09 11:28
Antal inlägg: 7666

tänk om du kunde använda din litterära talang till något annat än att gång på gång agera ut din libido på samma sätt...

snorklan2008-10-09 11:29
Antal inlägg: 1686

Haha :) det är ju värre med tanten som ville gifta sig med Berlinmuren men som istället får nöja sig med att ha sex med(!) ett staket.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?