Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-10-09 15:03 | |
![]() | Kolla ratingen innan! Jag är så trött på att starta ett spel bara för att märka att motspelaren drog sig ur i sista sekund! Ska det vara så svårt att kolla motspelarens rating INNAN ni klickar in er i ett spel? | |
| MustaVeri | 2008-10-09 15:05 | |
![]() | Du kan väl avvakta några sekunder med att starta spelet så att personen hinner gå om det skulle vara så ? Iaf så jag gör.. | |
| vulcan | 2008-10-09 15:08 | |
![]() | Många har nog helt enkelt inte förstått tjuvkikningsfunktionen... | |
| -Lala-la | 2008-10-09 15:09 | |
![]() | hur funkar tjuvkikningsfunktionen? | |
| skruttdotorg | 2008-10-09 15:10 | |
![]() | I "personliga val" Expandera spel i spellistan automatiskt. så ser du spelaren/rating | |
| -Lala-la | 2008-10-09 15:13 | |
![]() | tack så jättemycket Skrutto.. nu har jag valt det. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-10-09 15:14 | |
![]() | MustaVeri: Jag sitter ju inte med markören på "Starta" hela tiden. Jag hör pinget, går in i spelfönstret och trycker på starta. Det går minst tre sekunder. Under den tiden tycker man ju att motspelaren borde ha hunnit klicka ur sig. Förresten är det lika irriterande att folk klickar in sig i blindo på spel och sen klickar ur sig direkt om de blir rädda för ratingen. Är så trött på att höra plinget, gå in i fönstret bara för att se dem klicka ur sig. Men som Vulcan säger... det kanske beror på att folk inte vet om att man kan klicka på den gröna pilen för att se ratingen på förhand. | |
| skruttdotorg | 2008-10-09 15:18 | |
![]() | Mysteriet, Spelaren kanske ångrade sig? Kanske fick ett samtal han/hon måste svara? Finns massa anledningar, tycker du blir irriterad för ingenting. Är väl bättre än att avbryta matchen? skruttdotorg vann 114 277 3954 + 85 = 4039 Mysteriet avbröt 67 146 3027 - 65 = 2962 | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-09 15:31 | |
![]() | Hej, pudding. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-10-09 15:32 | |
![]() | Hahaha...vilken skruvad logik. Du klagar på att jag irriterar mig. Sedan ger du tillbaka med samma mynt och hänger ut mig. Förövrigt kan jag tillägga att det alltid händer med spelare med lägre rating. Och dessutom händer det flera gånger per dag. Ditt resonemang håller således inte. Förresten, vad är det som säger att jag inte fick ett samtal jag måste svara på? Dessutom ska du väl bara vara tacksam över 85 plus i rating? | |
| snorklan | 2008-10-09 15:36 | |
![]() | För min del handlar "uthoppandet" om att jag ska klicka i ett spel som sedan "rör sig i listan" för att något annat startas och försvinner (gör jag mig ens förstådd nu??) och jag då råkar klicka på ett jag inte egentligen vill in i.. Det kan ju vara en anledning till att folk drar.. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-10-09 15:39 | |
![]() | Jo, det händer ju rätt ofta. Så det kan ju iofs till viss del förklara det | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-09 17:30 | |
![]() | Håller med Snorklan, så blir det för mig med.. | |
| mekonium | 2008-10-09 17:40 | |
![]() | Ja snorklans teori är korrekt för min del. Klickar mig ofta in i fel spel av misstag för att spelen i listan rör sig. Tror ni på fullaste allvar att folk inte förstår hur man kollar någons rating? Det här problemet har ju alltid funnits med betapet. Vore kul om det kunde ändras på något vis för det är inte alltid så kul att spela mot folk med 1000+ i ratingskillnad. | |