Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 20 225 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-10 19:20 | |
![]() | Är det möjligt? Jag har lagt märke till det några gånger tidigare och nu alldeles nyss igen men jag jag tror knappt att det är sant. TV3 verkar ha börjat sänka volymen under reklamen istället för att höja den. Kan det vara möjligt? Har ngn faktiskt tänkt till eller lyssnat på vad folk tycker? Låter osannolikt. Hade varit skönt om det stämmer. Kan vara otroligt irriterande när man tittar lite stilla på tv bara för vrida sig foniska smärtor så fort reklamen kommer på. | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-10-10 19:27 | |
![]() | Svaret är nej, det är inte möjligt. Det är nog bara nån klåpare till prao som råkat sätta sig på fel knapp. Överlägset jävligast är annars Canal+ sport. Jag och en annan fotbollsdåre tittade på allsvensk match och gick i pausen ut på balkongen för lite tjyvrökning. Dånet från SAS jävla flygplan ("ok, då kör vi") fick oss att ducka under balkongräcket där ute. Vem stämmer man om man får hjärtattack trots sin ungdom, SAS eller Canal+? | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-10 19:32 | |
![]() | Vågar inte riktigt tro på det som sagt då det skulle kräva åtminstone lite folkvett av de ansvariga. Märkte det dock igen alldeles nu så kanske... | |