Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-11 18:00 | |
![]() | tips på sevärda resemål Jag älskar att resa och har hunnit med ett gäng med länder:) Vore kul att höra lite tips på länder samt sevärdheter | |
| Piaree | 2008-10-11 18:03 | |
![]() | Indien. Har bara vart i norra delen än så länge (Deli, Dharamsala, Varanasi, Agra). Dharamsala bör alla åka till minst en gång i livet. Drömmen är att se hela landet. Annars tycker jag Sverige är väldigt sevärt. =) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-11 18:06 | |
![]() | Ja indien har jag inte hunnit med men har alltid velat åka dit:) Då garnesch är en favorit:) Skulle gärna vilja besöka aptemplet, såg om det på nåt reseprogram, men kommer tyvärr inte ihåg vart i Indien det låg | |
| Piaree | 2008-10-11 18:10 | |
![]() | Googla, vettja. Finns säkert bra sajter. Vi var i så många tempel, så jag vet inte namnet på hälften av dom :-S. Bara i Deli finns en hel drös. Varanasi ska du definitivt åka till & Taj Mahal (Agra), är en självklarhet. Har hört bra saker om Bombay, Calcutta, Goa & Madras oxå. Mycket man ska hinna med innan man dör =) | |
| swingmatism | 2008-10-11 18:44 | |
![]() | Har hunnit med det mesta vad Europa heter samt stora delar utav Asien. Jag må vara bortskämd i den mån att jag inte ser tjusningen i svulstiga underverk av natur (i form utav berg, dalar m.m.) och jag är heller inte någon frossare i främmande kulturer... Jag uppskattar det lilla; har bott i kollektiv i Berlin, vilket var underbart (det är en vacker stad inte så olik min egen men på samma gång finns det få likheter). Norra England och Nordirland, främst Belfast och Whitby. För det enkla och rena. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-11 18:55 | |
![]() | Va lustigt, jag var i Whitby i sommras:) Och Berlin besökte jag i Mars. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-11 18:59 | |
![]() | Ska till Poznan i Polen om 2 veckor nån som varit där? Nåt man inte får missa när man är där | |
| remvanrijn | 2008-10-11 19:01 | |
![]() | Marocko ä annorlunda. Bo vid havet men ser till att åka till Marakesh på 2 dagars utflykt, Mäktig myller av allt. Gå inte vilse i labyrintet av gränder. En koppar stad söder om Agadir som jag glömt namnet på eller gör ett besök i lilla sahara o ät hos en berberfamilj. Kul(t) | |
| skogstorparn | 2008-10-11 19:02 | |
![]() | komosse är fint! www.f.lst.se/f/amnen...ss e_sodra/ | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-11 19:12 | |
![]() | Jag har varit i Poznan men det var ca 30 år sedan så mycket har nog hänt där :). | |
| Piaree | 2008-10-11 19:39 | |
![]() | Reseprogram på P3, as we speak. | |
| guni | 2008-10-11 19:40 | |
![]() | Malaysiska Borneo är en naturupplevelse med turle island, djungelvandringar, bad snorkling, chimpanser mm. Vi backpackade med familjen. Det var en upplevelse. | |
| Tångkrabban | 2008-10-12 00:13 | |
![]() | I Brasilien finns hur mycket som helst att se. Rio de Janeiro är fantastiskt. Jag kan även rekommendera en tur in i Amazonas, till exempel till Manaus och åka på flodtur med alligator"jakt" och pirayafiske. Mycket intressant och annorlunda för en svensk! | |
| bujum | 2008-10-12 00:30 | |
![]() | Jag reser till Sydafrika om två veckor. Var dær førra høsten också. Blev helt bergtagen! Ett underbart vackert land med vænliga mænniskor. Tyværr enorma kontraster mellan fattiga och rika. Vacker natur,fantastiskt djurliv. Gott vin, och ænnu godare cider till spænnande mat. Finns många spænnande aktiviteter dær också,dykning med hajar och krokodiler, Valsafari, djuphavsfiske, vanlig safari, bungyjump etc etc etc. Ett annat land som ligger mig mycket varmt om hjærtat ær Mongoliet. Det finns nog inget som ær mer annorlunda æn det. Stora ødsliga slætter, men inte bara før en stor del ær tæckt av skog. hær kan du rida om du gillar det och bættre fiske finns nog inte på många stællen på jorden. Hær lever mænniskorna i en kontakt med naturen som vi inte ær i nærheten av och de respekterar livet. Annorlunda med Kina.... det gillade jag inte alls efter att jag varit i Mongoliet, men jag måste erkænna att det var ju en del upplevelser dær också som inte går av før hackor. Finns ju hur många seværdheter som helst dær. | |
| The_Viking | 2008-10-12 00:45 | |
![]() | Varför denna utomlands stress? Jag har sett mycket vackert i Sverige på sommar- och vintertid. Jag tycker man ska se så mycket av Sverige man kan innan man börjar hetsa utomlands. Därmed inte sagt att man ska skippa att resa utomlands. Men annars så skulle jag vilja se Australiens vildmark, Nya Zeeland och Kenyas savanner. Jag är inte så mycket för turistfällorna som finns i vissa länder. | |
| mrperfect | 2008-10-12 01:30 | |
![]() | Va sugen jag blev på skidåkning då jag såg bilden på Komossen :D | |
| patboone | 2008-10-12 14:46 | |
![]() | Jag hade den stora lyckan att hinna resa runt i Afghanistan innan ryska, amerikanska och talibanska terrorister totaldemolerade denna centralasiatiska pärla. Har, som den passionerade resenär jag är, besökt femtiotalet länder och bott i fem av dem men en del av min själ finns alltid kvar i Herat. | |
| eeistan | 2008-10-12 14:47 | |
![]() | Prova på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby helt klaart en pärla ! Vill du prova på ngt mer exotiskt kör på Legoland (Danmark) | |
| eeistan | 2008-10-12 14:48 | |
![]() | Jag skickar som vanligt fakturna ! | |
| Sangria | 2008-10-12 15:05 | |
![]() | Lissabon!! En underbart vacker stad med både vackra och fula sidor. O jag fick välja ett ställe att åka till ensam så skulle det utan tvekan bli Lissabon. Ren magi. | |