Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 20 152 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:06 | |
![]() | yttrandefrihet vad anser ni är tongivande för en av sveriges grundlag... yttrandefrihet! ? | |
| Jame Gumb - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:08 | |
![]() | nej, jag tycker det är för mkt yttrandefrihet. Jag tycker att yttrandefriheten ska baserar på IQ eller hur hög utbildning man har. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:11 | |
![]() | Vad du än gör så glöm aldrig bort att det är en förmån att få vara här på betapet, inte en rättighet! | |
| palle-71 | 2008-10-11 20:13 | |
![]() | jag tycker man ska få tänka vad man vill men kanske inte säga vad man vill i alla samanhang. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:15 | |
![]() | men va fan.. lägg av nu...vadå en förmån? Som medlem av betapet så är jag betapet... Precis på samma sätt som du. Jäkla trams.. | |
| micro113 | 2008-10-11 20:16 | |
![]() | Rätten att yttra sig till i media, samt fritt -- men det innebär inte att alla har rätt att yttra sig hur de vill hemma hos mig --- eller på min websida. Media har ansvariga utgivare som i sin tur sållar materialet så att stötande eller kränkande material inte publiceras. | |
| micro113 | 2008-10-11 20:18 | |
![]() | soapan Den som äger betapet har rätt att stänga av dig utan att ange någon anledning .... helt enkelt därför att sidan är privat och inte statlig. Grundlagarna reglerar förhållandet mellan staten och dess individer -- inte individ till individ -- det är det andra lagar och regler som reglerar. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:19 | |
![]() | Om jag någonsin skulle närma mig kränkning utan att direkt tala med eller inlåta den part jag avser att göra mig ironsik över är befängd. Jag har inte på något sätt kränkt något utom möjligtvis en trådvärds förmyndare känsla.... Jag håller för troligt att tysta mig är borderline olagligt... | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:20 | |
![]() | så grundlagar gäller inte på Beta, Micro???? Låt oss titta vidare på det :-D | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:21 | |
![]() | Forumreglerna som gäller är följande; www.betapet.se/forum...th readid=3 | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:22 | |
![]() | jag säger bara som jag alltid gör... baaaaaaahhhhh.. jävla trams! | |
| micro113 | 2008-10-11 20:23 | |
![]() | soapan Grundlagarna gäller för beta -- om man ser till att staten granskar innehållet, och vad den ansvariga utgivaren för beta tillåter. Den gäller inte på så sätt att du kan avgöra vad som skall stå på beta -- den rätten har du inte. Lika lite som du kan ringa till Aftonbladet och kräva att de skall publicera något du skrivit. | |
| remvanrijn | 2008-10-11 20:23 | |
![]() | hur mkt rödvin har du druckit redan Soapan? Eller är det barnkalaset som satt sina spår.?? :P | |
| Jame Gumb - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:24 | |
![]() | soapan> vad har du för årsinkomst? är du berättigad att yttra dig? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-10-11 20:24 | |
![]() | Jo grundlagarna gäller för betapet. men som juridisk person är betapet.se ansvarig för allt som skrivs i forumet då även det du skriver. genom den elektroniska anslagstavlan i detta fall forumet. Alltså måste forumet kontrolleras like it or not. Du kan alltid logga ut. Länk om du ej hittar dit www.betapet.se/logout | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-11 20:24 | |
![]() | Som sagt i en annan tråd betapet är ingen demokrati,,och lagen om yttrande frihet gäller INTE här ""Yttrandefrihet omfattar rätt att yttra sig muntligt samt rätten till att föra fram åsikter i radio, tv och liknande medier, utan censur eller bestraffning"" Bitte | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 20:26 | |
![]() | nej jag har nog för låg... *ber om ursäkt och rättar in mig i ledet....* | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.