Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tittinor | 2008-10-14 23:06 | |
![]() | Angående rullningar Måste få fråga, eftersom jag är en sån novis och således inte har en aning om hur detta hänger ihop... Det finns en spelare här på Beta, som jag - och inte bara jag, utan fler med mig - har setts lägga såna fantastiska rullningar. Igår såg jag nåt så fantastiskt som ABCHASISK och SAMLAGSSCEN och alldeles nyss såg jag ordet JACUZZI komma upp på startsidan. Detta gjorde mig nyfiken på denna spelare, så jag hälsade på hos dennes profilsida. Döm då om min förvåning när ingen av dessa otroliga rullningar finns registrerade på honom/henne... Hur kommer det sig att man kan rulla, utan att de sedan finns med i statistiken? Om man spelar mot sig själv, registreras inte rullningar då, eller - Gud förbjude! - finns det "fusksätt" att få till såna här fantastiska rullningsord på? Jag frågar, för att jag inte har den blekaste... | |
| Pococurante | 2008-10-14 23:08 | |
![]() | Mest troligt är att personen mött sig själv och därför maskat till sig rullningarna. De registreras inte i rullningslistan, om jag förstått det rätt. | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-10-14 23:09 | |
![]() | Kollade du in dennes profil direkt efter du såg att rullningen låg uppe på startsidan? I så fall så har inte rullningarna registrerats än, de kommer upp först när matchen är slut. Annars har jag ingen aning. Möjligt att rullarna inte registreras om man spelar orankat.. | |
| tittinor | 2008-10-14 23:12 | |
![]() | Nej, jag kollade ett bra tag efter att vederbörandes match var slut...så det är nog som Pococurante förklarar här ovan... Undrar bara i mitt stilla sinne vilken vits det i så fall är att få till dessa rullningar på fake-väg... | |
| vindsus86 | 2008-10-14 23:40 | |
![]() | personen kanske övade på rullningar och då spelade mot sig själv. kollade du spelarens rullar både med SAOL13, it-ordlista och oglj? | |
| krutmarie | 2008-10-14 23:47 | |
![]() | Ursäkta, jag är nog dum i huvet, men hur kan man spela mot sig själv? | |
| tittinor | 2008-10-15 08:09 | |
![]() | Nej, jag kollade ingen ordlista nånstans, jag bara noterade att dennes rullningar inte fanns registrerade i statistiken och det var då jag blev undrande | |
| annelille | 2008-10-15 08:50 | |
![]() | ... gör som vindsus föreslog.... bläddra i listan på de olika ordlistorna... rullningarna ligger var för sig från varje ordlista..... =) | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-10-15 08:51 | |
![]() | För att spela med sig själv är det bara att starta ett spel med en deltagare. Jag gör det ibland när jag ska visa någon bekant hur spelandet fungerar. Dessa spel sparas inte alls i statistiken. | |
| Petalen - Ej medlem längre | 2008-10-15 09:06 | |
![]() | krutmarie! Jag antar att personen isåfall har två inloggningar samt öppnar två fönster i webbläsaren. Kan inte förstå vitsen med det bara....... | |
| Sangria | 2008-10-15 18:06 | |
![]() | Man kan inte starta spel med två fönster i webbläsaren. Jag provade en gång för jag blev bara nekad att deltaga i spel hela tiden så jag tänkte att jag spelar väl mot mig själv då men det gick inte. Spela med bara sig själv(en person) är ju skittråkigt. Alternativet är väl att ha två inloggningar och sitta med en laptop i knät bredvid den stationära datorn. Roligast är ju när man får vara med och spela mot andra förstås men ibland är folk så tråkiga och bara nekar om man har för låg rating. | |