Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 498 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:10 | |
![]() | tjejer- hur gör man? låt oss säga att jag har träffat världens finaste tjej- snygg, snäll, rolig, smart, intresserad. hur gör jag då exakt för att vara 100% säker på att uppnå giftemål och familjebildning? jag vill ha teorier, empiriskt underbyggda exempel och innovativa förslag. | |
| eeistan | 2008-10-18 10:12 | |
![]() | Bjud ut henne på en helkväll. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:19 | |
![]() | Det kan du aldrig vara 100% säker på. Men en bra början är väl att börja interagera med varandra på flera plan. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:38 | |
![]() | Gå igenom hennes papper, säg upp samtliga försäkringar och bränn ner hennes hus, skrota hennes bil osv. Sprid ut rykten att hon blivit narkoman, eventuellt _gör_ henne till narkoman genom att blanda heroin i müslin. När hennes liv är ödelagt kommer hon vara helt beroende av dig och inte ha nåt val. Vips är hon din och ni (du) kan leva lyckliga alla era dagar. | |
| ANDERStG | 2008-10-18 10:39 | |
![]() | Alternativt vänder hon sig till religionen och blir en Kristi brud. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:42 | |
![]() | carlmartin Jag rekommenderar att du gör en utförlig research: kortfattad självbiografi, referenser från tidigare förhållanden (ring upp dem), sjukdomshistoria osv. Det är också viktigt att du kontrollerar hennes familj och vänner för att se att de lever upp till dina normer. Fertilitetstest är obligatoriskt, om ni vill ha barn. När detta är klart friar du i Axl Rose anda (alla minns väl hur det gick till). Ingen törs säga nej i det läget. Fixat! | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:42 | |
![]() | AnderstG, det bor en liten Helge Fossmo i oss alla. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:45 | |
![]() | Om du gillar ordis förslag kan du även se "Den ömhet jag är värd" på dramaten om du har vägarna förbi, jättebra för att hämta inspiration! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:47 | |
![]() | gariam- interagera? vad menar du med det? hur skulle du vilja interageras med? det beror säkert på omständigheterna, men då dessa av naturen är ganska ostabila ber jag dig att fabulera lite för att mata min hjärna med möjliga strategier. | |
| Amiable | 2008-10-18 10:47 | |
![]() | Vara dig själv, inget annat, tycker jag. Om det är att du känner att hon är den rätta så måste ändå vara så att hon tycker det detsamma, lr hur?! Det är ett samarbete i känslor och viljor framöver som kommer att avgöra hur er framtid kommer att se ut. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:47 | |
![]() | äsch, se till att vara sjujäkla bra i sängen bara | |
| Amiable | 2008-10-18 10:48 | |
![]() | ..glömde... ' män attraheras av det de ser och kvinnor av det de läser ' ;)) - om du fattar vad jag menar...........? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:51 | |
![]() | carlmartin, du behöver nog ingen strategi. Nästan alla söker någon att dela sitt liv med, och är du öppen med att det är vad du är ute efter så kommer du att träffa någon som vill samma sak. Har ingt mirakeltips på att hitta rätt, men jag tror man får hoppa från stupet och hoppas på att landa :) Flera kompisar har träffat sina makar/fryar på Spray Date faktiskt. Inte på första försöket, men till slut. Några av dem har varit tillsammans jättelänge och har barn. You never know | |
| DennisPlz | 2008-10-18 10:52 | |
![]() | ordis, den obotlige romantikern. carlmartin: Om du vill ha en lojal och ärlig familj, skaffa hund. Jag tror du missat nåt i din plan. Har du läst för mycket skönlitteratur? | |
| Elmis | 2008-10-18 10:53 | |
![]() | Tänk om nån hoppar från ett stup på riktigt nu...kan du leva med det? Människor är dumma... ;) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:54 | |
![]() | Elmis, jag har läst en mängd av carlmartins inlägg - jag skulle bli mycket överraskad om han gjorde någonting så korkat. :) | |
| Elmis | 2008-10-18 10:55 | |
![]() | "nån" skrev jag... :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-18 10:55 | |
![]() | ord- kan man äta heroin, funkar det? intressanta förslag allihop. hur gjorde axl rose? | |
| Elmis | 2008-10-18 10:56 | |
![]() | Axl Rose blev mobbad. Så han skaffade långt hår, huckle, skägg och började skrika. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-18 11:02 | |
![]() | Axl rose kom körande i sin bil och tvärnitade framför Erins hus, bankande på dörren och skrek "Om du inte gifter dig med mig tar jag livet av mig". Hon sa ja, de gifte sig i Vegas - skillde sig ganska snabbt. De hade varit tillsammans ett antal år och det var en våldsam relation, men själv frieriet var ganska rockigt. | |