Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 401 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ronja11 | 2008-10-27 19:50 | |
![]() | Operation Hej alla betalovers!=) På onsdag är det dags för operation. =/ Har haft halsfluss och halsböld till och från i några år nu så nu var det dags att ta bort mandlarna! Någon som gjort det här? Gillar ju inte direkt sånt där. Vad lindrar efteråt mer än glass?=) Hejhopp | |
| frvib | 2008-10-27 22:01 | |
![]() | Här är en bra text: www.1177.se/artikel....ry ID=30349 | |
| Cekt | 2008-10-27 22:05 | |
![]() | Hej hopp! Jag tog bort mina när jag var 19. Kände mig som 5 år gammal precis efter operationen när man har ont och är gnällig och inte kan äta nånting. Men jag är så glad att jag gjorde det, har varit frisk från halsproblem sen dess! =) | |
| myskan | 2008-10-28 07:48 | |
![]() | Min sambo gjorde det för ett par så sedan...men han kände just ingenting efteråt, för han hade ju hört att det skulle göra sååå ont. Men han sa att det kändes mer som lite halsont som vid en förkylning. Det tog bara en lr två dagar så var han som vanligt i halsen igen. MEN, det är olika från person till person naturligtvis....=) | |
| ANDERStG | 2008-10-28 07:54 | |
![]() | Tja, det känns lite värre än när en man har riktigt ont i halsen. | |
| vulcan | 2008-10-28 10:40 | |
![]() | Forumadmin: Tips om vad man ska äta efter ett rutiningrepp som att ta halsmandlarna passar bättre i Snack och jag flyttar det därför dit. När min äldste son gjorde operationen för några år sen var det glass som funkade överlägset bäst de första dagarna efteråt. | |
| ANDERStG | 2008-10-29 07:15 | |
![]() | Är fortfarande inte helt säker på om jag har kvar tonsillerna. Jag hade "tuber i öronen" vid två tillfällen och efter första gången hade jag väldigt sjuk hals. Jag var då sex-sju och har för mig att det var nåt tal om tonsiller. Inte säker... | |