Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 423 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gnill | 2008-10-29 20:00 | |
![]() | Sture Dahlström Sture var ju på tapeten i en nyss stängd tråd så jag ger Sture ett nytt liv här :-) Fast lever gör han ju inte (annat än i sina böcker). Jag säger att den bästa är den galopperande svensken... Nån mer än jag som har läst hans debutbok, den heter Jazz eller nåt sånt (orkar inte gå till bokhyllan och kolla)... Men den är (märkligt nog) helt ogalen (osturig med andra ord) fast helt ok, bara så olik resten av hans produktion... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 20:24 | |
![]() | Ok gnill den ska jag kolla upp, har inte läst hela hans produktion men jag håller nog "Den store Blondino" för den bäste även om jag gillar den galoperande svensken också för att vara bra. Gillar särskilt när han offrar sin säd för vetenskapen | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-10-30 13:46 | |
![]() | Jag har läst så gott som alla hans böcker, overkligt bra. "Piruett för kannibaler" är nog min favorit. Var ett par år sedan jag läste dom så det kanske är dags att dyka ner i hans sjuka böcker igen :) | |
| DinJävel | 2008-10-30 14:15 | |
![]() | Gnill, jag kan inte annat än att hålla med dig Den galopperande svensken är Stures absoluta mästerverk! Sture var en fantastisk författare. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:18 | |
![]() | Din jävel, erkänn att du är TV-meterolog. | |