Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 423

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mackz_2008-10-30 18:21
Antal inlägg: 900

mackz_ blogg
Tänkte vara lite av en banbrytare och skriva blogg här i forumet. Grattis alla!

dudeniro - Ej medlem längre2008-10-30 18:24
Antal inlägg: 6214

och det tror du att du kommer att få göra ostört!?

Kör hårt!

mackz_2008-10-30 18:30

har de senaste dagarna fastnat för one tree hill. inte för att jag på något sätt tycker att "din-pappa-försöker-döda- min-pappa-för-att-han-låg -med-din-mammas-pilatesko mpis-serier" är särskilt underhållande eller bra, men där finns oerhört lugn och bra musik som tvingar en att ligga och vänta på nästa

* * *
ostört? njae, det känns som dudeniro redan fixat det ;)

mackz_2008-10-30 18:37

undrar hur många som just nu tänker:
"fan, egen blogg i forumet, att jag inte själv kom på det?!"
förmodligen ett trettiotal...

trashone - Ej medlem längre2008-10-30 18:38
Antal inlägg: 18678

Jag gissar att mordhoten kommer snart.

dahlgren_2008-10-30 18:39
Antal inlägg: 733

trashone haha :P

mackz_2008-10-30 18:47

tänk er följande scenario:
du har precis varit nere på närbutiken på hörnet och inhandlat en mugg kaffe för dina sista (nåja) ihopaskramlade mynt och ställer dig på balkongen i trappen för att njuta av lite luft då du stänger till dörren bakom dig så att all den här luften inte ska dra in i trappen. då det är ett gammalt hus från tidigt 50-tal, lossnar lite murbruk vid dörrstängningen så det faller ner mot marken likt en flinga i dec..mars. du står med din kaffemugg med lock på, på det här locket finns ett hål stort som en tredjedels lillfingernagel och det är tänkt att du genom det här hålet ska suga ut ditt kaffe. gissa en gång om det där murbruket lyckades ploppa ner genom det tredjedels lillfingernagelstora hålet och rakt ner i mitt kaffe och förstöra min morron...

* * *
idag var där en blonderad, bröst- och läppförstorad bryd på gymmet.. trots att hon såg rätt skabbig ut och man inte ville kolla på henne så är det lite som när man käkar sockerbulle och inte får slicka sig om munnen..
man är liksom tvungen

mackz_2008-10-30 20:51

lagade precis en gryta med lite allt möjligt jag hade hemma;
linser, tomatkross, bönor, nåt kött, lök, vitlök, grönsaksbuljong och diverse kryddor...
fantastiskt gott var det, lite åt gulaschhållet med extra klös i..

* * *
alla borde ha ethiopisk peppar hemma

* * *
ang det där murbruket.. det åkte aldrig ner i kaffemuggen, men tanken, på hur störigt det hade varit om det nu hade hänt, slog mig för en sekund

Basta - Ej medlem längre2008-10-30 21:08
Antal inlägg: 3528

Tack snälla mackz_ för att du delar med dig av ditt liv, men du har inte funderat på att skriva på väggen istället då skulle förmodligen någon som var intresserad läsa. ;-)

emmylicious2008-10-30 21:11
Antal inlägg: 4501

blogg.se

blogspot.com

wordpress.com

Little_Red - Ej medlem längre2008-10-30 21:53
Antal inlägg: 1092

Ärligt talat, inte för att vara elak å så (eller fan, tror jag ska satsa på att bli grym envåldshärskare) men tror du verkligen att folk är intresserade av att bli tvångsmatade med din blogg så här?

Mouche - Administratör2008-10-30 22:28
Antal inlägg: 24193

Och detta var alltså 4 timmar i skribentens liv... Tack för inblicken.

Tråden stängs

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?